Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Budování značky na veletrzích

Budování značky je základní marketingový koncept, který má odlišit vaše produkty či služby od…

Sedm pravidel tvrdého managementu pro tvrdé časy

Práce si dnes od člověka žádá více než kdy předtím. Neustále přicházejí nové změny, které nutí…

Několik rad pro oběd s klientem

Bavit klienty je ošidná věc. Když se nesnažíte vymyslet, zda bude lepší zmínit váš nový produkt…

Delegování vám úsměv zachrání

Řada manažerů neumí správně delegovat. V podstatě to není ani překvapující, protože ani jim nemusel…

Houfem ovečky

Vůdcovství je vždy populární. V dobách enormní potřeby je však nutné umět odlišit dobré a silné…

Komunikace je základ

Efektivní komunikace vyžaduje více než sdílení informací. Jde především o budování důvěry, což platí…

Desatero úspěšných obchodníků

Úspěšní obchodníci disponují na rozdíl od ostatních lidí některými zvláštními charakteristikami.…

Vůdcovství v dobách změn

V dobách změn a rozruchu se od vůdců očekává, že budou autentičtí a důvěryhodní. Lidé hledají…

Znalosti a pracovní prostředí

Firmy často nedoceňují skutečnost, že práci znalostních pracovníků výrazně ovlivňuje i fyzické…

Výpis 946954 z celkem 966