V průběhu několika minulých let vzrostl význam správy znalostí. Tento pojem si velmi rychle osvojili…
Největší technické úskalí rozpoznávání hlasu spočívalo až doposud ve vzájemném přiřazování…
Dobrá technologie e-mailového marketingu umožňuje skutečnou kvalitní konverzaci mezi zákazníky a…
Internetové společnosti mají za sebou poměrně rušnou historii. Nejprve přišel velmi rychlý rozvoj,…
Univerzita Blacksburg začala přesouvat řadu svých akademických setkání do virtuálního světa webových…
Zjištění, že ze 120 aktuálních projektů se 80 % vzájemně překrývá, vedlo management společnosti…
Ve své ,,Deklaraci nezávislosti pro Kyberprostor", vydané v roce 1996, odmítal Perry Barlow…
Článek se zabývá problematikou motivace a odměňování vedoucích pracovníků v internetových…
Obchodníci, kteří využívají více kanálů, mají vyšší zisky a lépe si udržují zákazníky. Tento závěr…