Podnikový intranet je pro uživatele mnohdy příliš složitý, což je odrazuje od jeho užívání. Návrháři…
Nabízet dostatek informací na webu je v dnešní době pro podnik jedním z nutných předpokladů úspěchu.…
Dosud byla úspěšná správa znalostí považována spíše za abstraktní pojem než za realitu. Když už…
Dnešní zákazníci vyžadují kvalitnější produkty a služby za nízké ceny. Protože konkurence je silná a…
Sdílení znalostí je velmi těžké monitorovat, natož odměňovat či měřit. Složité je to pak zejména…
Představme si proces vytváření podnikového intranetu jako vaření. Kdo chce vařit, musí dobře vědět z…
Podnikové intranety vyžadují nové a nové informace. Sítě se tak velmi rychle zahltí. Neorganizovaná…
Proces budování důvěry zákazníků v internetovou společnost začíná zabezpečením rychlého a bezpečného…
Jediným měřítkem úspěšnosti intranetu jsou spokojení uživatelé. Hojně využívaný intranet však stále…