Případová studie: Centrální mozek společnosti

V reklamním návrhářství je cesta k vítězství jednoduchá – stačí mít prostě ty nejlepší nápady a umět je organizovat a řídit. To však není vše – významnou roli hraje také přísun informací od zákazníků a komunikace. Článek popisuje zkušenosti jedné z reklamních agentur, která potřebovala vybudovat elektronický systém pro přístup k podnikovým informacím, který bude jednoduchý, integrovaný, bezpečný a bude schopen pracovat se všemi typy médií, zvláště s videem. Současné metody používání telefonu a e-mailu již nedostačovaly.

Agentura ve spolupráci s dodavatelem vytvořila jakési webové fórum, do nějž mohli zaměstnanci i klienti přispívat svými návrhy – toto fórum si vysloužilo přezdívku „mozek“. Jeho přínosem je mimo jiné podpora a rozvoj komunikace mezi klienty a pracovníky společnosti. „Mozek“ nabízí například možnost streamingu videa a stahování souborů, diskusní kapacity, informace o novinkách nejen v jednotlivých projektech, ale i v rámci firmy, dále pokročilé vyhledávání a intuitivní uživatelské prostředí.

„Mozek“ se stal hitem – získal dokonce oficiální ocenění AIIM. Aby naplnila požadavek nepřetržité přístupnosti, využila firma zrcadlení a hostingu serverů prostřednictvím dalšího dodavatele. Do budoucna se v projektu počítá s vyšším podílem spolupráce v reálném čase – Instant Messaging, on-line mítinky s možností sdílení aplikací a podporou videa atd. Největším vliv však zřejmě bude mít možnost uživatelského přizpůsobení celého programu.
Zdroj: E-doc Magazine - server s informacemi o správě podnikového obsahu a CRM
Zobrazit přehled článků ze zdroje E-doc Magazine