Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Sociální média (1/2): Brání rozmanitosti?

Je zřejmé, že některé monopolní platformy jsou nezbytné. Stačí, abychom se zajistili, aby sociální…

Finanční ředitel nebo hlavní účetní?

Finanční kontrolor by měl být odpovědný za účetnictví a CFO za financování. Oba dva by také měli být…

Přemýšlíte o outsourcingu? 5 nevýhod, s nimiž je nutné počítat

Trend outsourcování služeb je na vzestupu. Pro malé a střední firmy je kvůli snaze o snižování…

Kybernetické ​​útoky: Na co dát pozor

Pokud si myslíte, že kybernetické útoky typu ransomware jsou vždy okamžitě zpeněženy formou žádosti…

Adaptabilní leadership: Udržte svou společnost naživu (2/2)

V předchozím článku jsme viděli, že úspěšní manažeři jsou ti, jejich leadership je adaptibilní.…

Adaptabilní leadership: Udržte svou společnost naživu (1/2)

Chtějte nalézt poučení a ne vinu. Selhání musíte vidět jako proces. To je to první, co potřebujete,…

Firemní akce a relaxace v podhůří Jizerských hor ve Spa Resortu Libverda

V práci si kolegu někam zařadíme a když vyjedeme na konferenci či teambuilding najednou ho vidíme v…

Znáte MBO? 3 tipy, k čemu „management by objectives” využít v praxi

Pojem MBO, tedy „management by objectives” neboli řízení podle cílů, je pojem, který s velkou…

Hyperpersonalizovaná zákaznická zkušenost (1/2): Máte správný postoj?

I s neustále se měnícími technologiemi jedna věc zůstává stále stejná – tou konstantou je zákazník.

Výpis 361369 z celkem 3865