Článek se zabývá úlohou znalostí ve strategickém řízení. Autor se v článku snaží zodpovědět sedm…
Jedním z marketingových nástrojů je také stále častěji uplatňovaná správa a řízení znalostí. Chce-li…
V poslední době se množí firmy, které nabízejí nejrůznější softwarové aplikace pro CRM. Jejich…
Komunikace je nedílnou součástí našich životů. Díky ní také můžeme vést firmu, přijímat nové…
Autor článku se zabývá problémem vedení podnikových informačních technologií. V příspěvku se zamýšlí…
KEEP je strategický nástroj, který využívá implicitních znalostí organizace k rozvoji vedoucích…
Článek přináší velmi zajímavé a přínosné osobní poznatky autora, který je vedoucím podnikových…
Věk vysoce technizovaného prodeje klade stále větší nároky na sběr a zpracování dat. Systémy musí…
Řízení dodavatelského řetězce se přeorientovalo od původní snahy o snížení nákladů na služby…