Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Co napoví e-mail

Masové využívání e-mailu dnes poskytuje firmám nepřeberné možnosti, jak se dozvědět o svých…

Efektivní praxe správy znalostí

Článek vymezuje a analyzuje základní pravidla pro vybudování úspěšné správy znalostí. Obecně je ke…

Dokonalý kruh

Kruh se uzavírá tato tři slova mohou mít podle autora článku překvapivě blízký vztah k tomu, jak…

Řeč těla by měla být v souladu se slovy

Pociťujete někdy, že vaše okolí vnímá to, co říkáte jinak, než by mělo? Mají dialogy, které vedete,…

Správa znalostí pro začátečníky 6: Obsah nebo kontext?

Autor se v článku zabývá problematikou obsahu a kontextu znalostí a manipulací s implicitními a…

Vývojový informační management a jeho přínos pro společnosti

Dnešní zákazníci vyžadují kvalitnější produkty a služby za nízké ceny. Protože konkurence je silná a…

Důvěra je dobrá, kontrola je ještě lepší

Trh má své vlastní zákony, nemůžeme se však spoléhat, že za nás vyřeší úplně všechno. Nemůže…

Systémy správy znalostí - výhody a omezení

Systémů správy znalostí vzniklo za poslední roky mnoho, úspěšné byly však pouze některé. Takové…

Výkonný ředitel v e-komerci: Jak se stát opět důvěryhodným?

Nedávné skandály společností Enron a WorldCom poukázaly kromě jiného i na fakt, že Amerika potřebuje…

Výpis 32953303 z celkem 3857