Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Nebezpečí číhá uvnitř

Před půl stoletím se na bezpečnost firem nahlíželo tak, že je třeba hlídat především hmotné…

Když se blíží volby

Ve Spojených státech se kvapem blíží den voleb a soupeření se rozproudilo natolik, že jindy normálně…

Spadla nám morálka, kdopak nám ji postaví?

Všichni známe morálku, je to ten jednotný duch, nálada podniku, ochota vynaložit v práci úsilí nebo…

Internet v pracovní době

Na využití Internetu na pracovišti se již z negativního hlediska nenahlíží jen jako na zdroj ztráty…

Jak řídit smluvní vztahy v krizových situacích

Není nijak překvapující, že dlouhodobější vztahy mezi prodejci a zákazníky narážejí na problémy,…

Jak je důležité míti (funkční) IT oddělení

Jednu z nejdůležitějších rolí v celém IT průmyslu hrají IT oddělení firem. Rozhodují totiž o tom, co…

Spokojený zaměstnanec, spokojený zákazník, spokojený podnik

James Oakley, profesor marketingu z Purdue University, provedl výzkum stovky zaměstnanců amerických…

Důvěřuj a důvěra se ti vrátí

Důvěra hraje v obchodním prostředí nesmírně důležitou roli. Skutečnosti jako strach, vyhrožování…

Co zaměstnanec, to mobilní telefon

Kolikrát denně slyšíte na pracovišti zvonění mobilních telefonů? Vymklo se vám užívání mobilních…

Výpis 26382646 z celkem 3857