Schopnost přesvědčit druhé není důležitá jen pro marketéry nebo prodejce. Hodit se může každému, kdo…
Manažer je férový, když s ostatními jedná férově. A jednat s někým férově znamená, jednat s ním…
Nechcete úplně odradit potenciální zákazníky, ztratit přízeň těch stávajících nebo vzbudit nevoli u…
Váš šéf nebude rád, když delegujete vlastní práci směrem vzhůru nebo když se ukáže, že občas…
Z pohledu vedoucího i člena týmu platí jedno společné pravidlo čím lépe poznáte svůj tým, tím lépe…
Pracovníci, kteří komunikují se svými kolegy online, tak mohou činit mnohem efektivněji, když je ve…
Tam, kde chybí zpětná vazba, chybí i možnost zlepšovat se. Manažer, který vidí opakující se chyby…
Mluvit s nebo před ostatními lidmi je pro mnoho z nás obtížné. Dostatečně si nevěříme, což se odráží…
Pláč vyjadřující frustraci či obavy nebo agresivní křik. To jsou typické příklady zjitřených emocí,…