Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Nemluvte o tom, zařiďte to!

Mnoho manažerů se domnívá, že jejich odpovědnost končí, když problém sdělí někomu jinému. Avšak bez…

Základy efektivní e-mailové komunikace

Správně používaný e-mail může podpořit prodej, komunikaci s klienty i propagaci produktů či služeb…

Rozhoďte sítě

Období vánočních svátků a konce roku je vhodnou příležitostí pro budování kontaktů. Oslavy nabízejí…

Autorita nebo arogance?

Někdy se stane, že místo toho, aby se člověk jevil jistě a přesvědčivě při pracovním pohovoru,…

Pravidla prvního setkání

Každodenní život obchodníka se skládá ze schůzek a jednání s lidmi. Ať už se poprvé potkává s…

Rychlokurz etikety pro pracovní obědy

Při schůzce s perspektivním klientem, nadřízeným nebo kolegou u oběda se vyplatí vědět, jak se…

Pět kroků k lepšímu vyjednávání

Umění vyjednávat je v obchodě jednou z nejdůležitějších dovedností. Uplatňuje se v různých…

Pozor na slova

Nevybíravá slova mohou mít škodlivý vliv na jednotlivce i organizace. Mohou být nástroji psychického…

Jak uklidnit situaci

Měli jste někdy v práci prostě špatný den? Nic nešlo tak, jak by mělo, a všude, kam jste přišli,…

Výpis 16931701 z celkem 2124