Jak správně investovat do motivačních programů

Vytisknout

Nedávná studie ukázala, že spousta firem mrhá investicemi do motivačních programů, protože neproškolí manažery, jak mají tyto programy co nejefektivněji implementovat. Jen asi 23 % firem má školící programy tohoto typu.

Někteří odborníci nejsou výsledky průzkumu překvapeni a tvrdí, že mnoho jejich klientů by mohlo ušetřit spoustu prostředků tím, že pomůže svým manažerům lépe pochopit, jak komunikovat s pracovníky nebo obchodníky.

Takovéto opatření by nemělo stát příliš. Může být provedeno například formou motivačního manuálu, identifikace nejvýkonnějších manažerů a využití jejich strategií pro vyvinutí nejlepších praktik. Tento druh komunikace zaručí rapidní zlepšení implementace motivačních programů.

Manažeři by měli být co nejvíce zapojeni, hovořit s lidmi o výsledcích a ty pak přednést na jednáních. Jejich systematickým a aktivním zapojením do těchto programů můžete výrazně pomoci bojovat s dalším symptomem laxního přístupu v odměňování – opomínání rozboru výsledků. Průzkum NAER odhalil, že většina firem neměří aktivně výsledky svých programů. Firmy mají tendenci spoléhat se jen na průzkum spokojenosti zaměstnanců (45 %) a procenta účasti (32 %).

-av-
Zdroj: Incentive Magazine - magazín zabývající se zaměstnaneckými výhodami a motivací.
Zobrazit přehled článků ze zdroje Incentive Magazine
Chcete tento článek umístit na Váš web nebo do tištěného časopisu? Bližší informace se dozvíte zde.

Komentáře k článku

Tento článek zatím nikdo neokomentoval. Přidejte komentář jako první.
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace