Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Nenechte se brzdit covidem. Pět důvodů, proč se v době lockdownu soustředit na sebevzdělávání

Všichni toho už máme dost. Lockdown trvá s menšími přestávkami již více než rok a místo postupného…

Staňte se nenahraditelnými

Kdo by se nechtěl stát pro druhé nepostradatelným člověkem? Zvláště v době, kdy řada firem zvažuje…

Jak naučit tým zákaznického servisu lépe komunikovat s klienty

Empatie a umění komunikace jsou pro zaměstnance pracující v zákaznickém servisu zcela klíčové. Umět…

4 praktické přístupy, jak vytvořit motivační kontext pro váš tým

Úlohou manažera není převzít odpovědnost za motivaci jednotlivců v týmu, ale vytvořit kontext, ve…

Sedm vlastností, které musí mít vedoucí obchodního týmu

Ne každý se může stát vedoucím obchodního týmu. Manažer, který dohlíží na práci, motivaci a rozvoj…

Reportáž: Vytvářejte z vašich dat vizuálně atraktivní reporty pro lepší rozhodování

Práci s daty v různé míře se nevyhne většina z nás, kteří zastáváme „kancelářské“ pozice. Ačkoliv…

Jak sestavit úspěšný plán osobního rozvoje

Jestliže manažer dlouhodobě zanedbává osobní rozvoj svých podřízených, dříve nebo později se to…

4 způsoby, jak u podřízených snížit úroveň stresu

Dlouhodobý stres u pracovníků je jedním ze strašáků každého manažera. Zvýšená úroveň stresu totiž…

Šest tipů, jak zvýšit svoji produktivitu a dosáhnout svých cílů

Mnoho lidí tvrdě pracuje, ale zdaleka ne všichni jsou tak produktivní, jak by chtěli, a zdaleka ne…

Výpis 802810 z celkem 6607