Autenticita v obchodním světě znamená být realistický, upřímný, opravdový a čestný. Je však možno…
Až dosud byla považována za klíčový aspekt úspěchu podniku struktura a uspořádání jeho majetku. Nyní…
V době sdílení znalostí máme k dispozici mnoho nástrojů, které nám mají toto sdílení usnadnit:…
Mnoho firem se potýká s následujícím problémem –…
Ať již úmyslně nebo nevědomky, každý z nás zanechává svůj otisk v tomto světě a ovlivňuje lidi, s…
Jenom jsem chtěl být upřímný, přistihli jste se někdy při tom, jak vyslovujete právě tato slova, jež…
Některých společnosti uplatňují pro zlepšení komunikace v rámci organizace například zaměstnanecké…
Jak může dobrá interní komunikace zlepšit výkonnost firmy? Odborníci na vzdělávání a poradci se…
Zatímco dříve nebyla komunikace s médii v určitých průmyslových odvětvích tak organizovaná, dnes je…