Management času je systematické a disciplinované plánování vašeho času. Účelem plánování času je,…
Terrie Williamsová je americká konzultantka v oblasti public relations. Spolupracovala se známými…
Multitasking, pojem vztahující se původně k počítačům, se v moderní době stal realitou každodenních…
Odměňování formou finančního bonusu nevyžaduje od zaměstnavatele příliš námahy. Zaměstnanci ale…
Dosažení rovnováhy mezi prací a soukromím není jednoduché. Mělo by totiž vycházet z vědomého…
Máte často pocit, že máte více věcí na práci, než stačíte…
Zhruba 72 % amerických korporací plánuje zvýšit v letošním roce investice do inovací. Dobré nápady…
Když začneme pořádně něco dělat, narazíme pravděpodobně dříve nebo později na problémy. Mít problém…
Podle loňského průzkumu, který provedla American Management Association (AMA), sledují americké…