Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Berte konflikty jako příležitosti

Žádný lídr se nevyhne konfliktům na pracovišti. I kdyby se o to…

Desatero aktivního naslouchání

Schopnost naslouchat dává lidem, s nimiž komunikujeme najevo, že si jich váž&…

9 věcí, kterými se odlišují úspěšní lidé

Proč někdo svých cílů dosáhne a jinému se to nedaří? Léta…

Jak se lépe rozhodovat

Dobrý manažer se musí umět rozhodovat, což znamená také umět riskovat…

Dost bylo odkládání

Odkládáte často své povinnosti a už si toho všimli i lidé ve vašem okolí? Pak byste s tím měli…

Největší chyby řízení času

Nejčastější chybou time managementu je striktní dodržování seznamu úkolů. Zní to paradoxně, ale je…

Jak podpořit obchodní tým

Chcete, aby váš obchodní tým fungoval co nejefektivněji? Pak začněte…

Jak se připravit na schůzku s výkonným ředitelem

Schůzka s výkonným ředitelem firmy je pro začínajícího manažera velkou a důležitou událostí.…

11 kroků k lepšímu vůdcovskému stylu

Dobrý vůdcovský styl vyžaduje celou řadu dovedností, z nichž mnohé…

Výpis 37993807 z celkem 6695