Ve většině společností platí, že 80 % výstupů vytváří pouhých 20 % zaměstnanců. A přestože manažeři…
Úkolem takzvaných facilitátorů je moderovat diskusi při poradě či jiném skupinovém setkání tak, aby…
Zaměstnanci si často stěžují na špatné šéfy. Zajímavé ale je, že když se oni sami stanou šéfy,…
Lidé, kteří teprve vstupují do manažerské role, si často neuvědomují nástrahy řízení lidí. Zpravidla…
O zpětné vazbě již bylo napsáno mnohé. V praxi jste se již sami jistě mockrát přesvědčili, jak…
Čím méně lidé vědí, tím hůře. Tak zní základní pravidlo komunikace při zavádění změn. Ať už se…
Chceme-li řídit svůj čas, musíme umět řídit sami sebe. Znamená to především neplést si…
Stojíte před publikem a uprostřed své řeči si všimnete, že jeden z posluchačů místo vás sleduje svůj…
Pouhé pojmenování oblastí, v nichž by se se vaši podřízení měli zlepšit, může udělat hodně. Žádný…