Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Prezentace na poslední chvíli: Jak přežít (1/2)

Když jste na poslední chvíli požádáni, nebo spíše pověřeni, abyste odprezentovali něco místo svého…

Rozumíte si s mladými zaměstnanci?

Jste si jisti, že vaši lidé rozumějí slovům, které běžně používáte při práci? Nemyslíme teď odborné…

Jak na fantastickou zákaznickou zkušenost: Není to o malých zlepšeních (2/3)

V předchozím článku jsme viděli, jak důležité je pečlivě prozkoumat, co zákazníci potřebují, jaké…

Marshall Goldsmith: Lídr si musí věřit

Silný lídr si musí věřit a vyzařovat sebedůvěru. Jak toho ale dosáhnout? To je častá otázka nejen…

Pracovní setkání? Výstřihy a parfémy si nechte na večer

Ať už jdete na obchodní schůzku, pracovní pohovor, networkingovou akci či kamkoli jinam, kde se máte…

Pozor na chyby v manažerských začátcích

Začínající manažeři, a bohužel někdy i ti již zkušení, často nastupují na nové pozice s…

Jak na fantastickou zákaznickou zkušenost: Potřebujete správný přístup (1/3)

Pokud chcete zákazníkům poskytovat skutečně perfektní zkušenost, musíte se přizpůsobit digitálním…

Proč odkládáte své povinnosti?

Každý čas od času odkládá splnění nějakého úkolu. Pokud se však z odkládání stane chronická…

Rozhodujte, dokud můžete

Trvá vám dlouho, než se rozhodnete? Možná si říkáte, že nechcete nic uspěchat a čekáte na vhodnou…

Výpis 23322340 z celkem 6664