Když jste na poslední chvíli požádáni, nebo spíše pověřeni, abyste odprezentovali něco místo svého…
Jste si jisti, že vaši lidé rozumějí slovům, které běžně používáte při práci? Nemyslíme teď odborné…
V předchozím článku jsme viděli, jak důležité je pečlivě prozkoumat, co zákazníci potřebují, jaké…
Silný lídr si musí věřit a vyzařovat sebedůvěru. Jak toho ale dosáhnout? To je častá otázka nejen…
Ať už jdete na obchodní schůzku, pracovní pohovor, networkingovou akci či kamkoli jinam, kde se máte…
Začínající manažeři, a bohužel někdy i ti již zkušení, často nastupují na nové pozice s…
Pokud chcete zákazníkům poskytovat skutečně perfektní zkušenost, musíte se přizpůsobit digitálním…
Každý čas od času odkládá splnění nějakého úkolu. Pokud se však z odkládání stane chronická…
Trvá vám dlouho, než se rozhodnete? Možná si říkáte, že nechcete nic uspěchat a čekáte na vhodnou…