Studie McKinsey: Kdy nastane konec pandemie (1/2)
V roce 1920 se svět unavený první světovou válkou a nemocný pandemií chřipky z roku 1918 zoufale…
V roce 1920 se svět unavený první světovou válkou a nemocný pandemií chřipky z roku 1918 zoufale…
Vytváření dobré zákaznické zkušenosti je hlavně o prevenci. Je třeba nastavit pevné základy, které…
Pandemie nás ovlivňuje různými směry. Někteří hromadí zásoby, jiní se začali věnovat botanice, další…
Nejnovější výzkum Global Leadership Forecast Survey realizovaný konzultační firmou DDI oslovil…
Poslouchat druhé nemusí být pro každého tou nejzajímavější částí konverzace, ale je to nezbytné,…
Mnoho firem investuje nemalé finanční prostředky do zřizování elektronických platforem pro školení…
Vyvinuté sociální cítění je důležitou vlastností každého dobrého lídra. Máte pocit, že tato oblast…
Všichni asi známe rčení: „Co tě nezabije, to tě posílí.“ Kolikrát jste si tato slova v nějaké…
Během posledních měsíců jsme měli vlivem pandemie možnost postupně zažít přechod do „nového normálu“…
Náš mozek vnímá nejednoznačnost jako hrozbu. Snaží se nás chránit tím, že snižuje naši schopnost…
Pandemie koronaviru dala vzniknout WEC Alianci a nové iniciativě s názvem Bezpečně do práce (Safely…