Spotřebitele, kteří tvoří trh, je možno rozdělovat na základě různých kritérií do skupin, takzvaných segmentů. Patrně nejpopulárnější jsou kritéria demografická,…
Souvislostí mezi hodnotou firmy pro akcionáře a mezi jejím významem pro…
Sloučení podnikových divizí do jednoho subjektu nemusí mít pro zákazníky…
E-mailové zpravodaje pomáhají udržovat vztahy se zákazníky, zvyšují…
Termín dvourychlostní ekonomika označuje jev, kdy dva klíčové sektory…
Jistá internetová marketingová společnost nedávno provedla průzkum, který…
Vedoucí projektů stojí před zdánlivě neřešitelným dilematem: jak zachovat…
Snad každá firma si chce vytvořit svou značku, se kterou by obstála v…
Když nastane krizová situace, začnou se lidé na pracovišti chovat…
Kdo se připravuje na veřejné vystoupení, musí hlavně vědět, jaký typ…
Mnoho podnikatelů, kteří zakládají svou vlastní firmu, je postupem času…
Poradce Michael Rion v článku poskytuje rady manažerům, kteří chtějí na…
Úspěch firmy a to, jak se jeví navenek a jakou má hodnotu pro investory…