Chcete-li dobře porozumět zákazníkovi, abyste mohli lépe vyhovět jeho přáním a potřebám, musíte brát v potaz jeho připomínky a postřehy. Některé servery proto…
Přestože u uživatelů webu obecně vzrůstá ochota sdělovat své osobní údaje,…
Mnoho lidí stále odmítá mobilní telefony, pagery a další mobilní techniku,…
Teprve v těžkých dobách se skutečně projeví manažerské schopnosti. Ačkoli…
Rok 1999 byl významným zlomem ve vztahu obchodníků a zákazníků. Zákazníci…
V době, kdy trh ovládají mamutí společnosti a koncerny s nepřehlédnutelnými…
Mnoho vedoucích pracovníků takovou situaci zná: došlá pošta se už nevejde…
Vzhledem k tomu, že obchodní prostředí, v němž pracujeme, je stále…
Když v podniku dojde k propouštění nebo tato situace hrozí, mnoho…
Odborníci předpokládají, že velkou součást procesů ve firmě bude tvořit…
Podle průzkumu amerických agentur se v následujícím roce přesune pozornost…
U každého projektu je možné vystopovat čtyři jevy, které zásadním způsobem…
Nikdo nepochybuje o tom, že odměny vedoucích pracovníků jsou motivující.…