Manažer - zprávy z managementu

Článek v rámci předplatného Zákazník nikdy nezvoní dvakrát

Chcete-li dobře porozumět zákazníkovi, abyste mohli lépe vyhovět jeho přáním a potřebám, musíte brát v potaz jeho připomínky a postřehy. Některé servery proto…

Elektronická hesla jsou málo bezpečná

Elektronická hesla jsou málo bezpečná

Přestože u uživatelů webu obecně vzrůstá ochota sdělovat své osobní údaje,…

Kancelář přímo u moře

Kancelář přímo u moře

Mnoho lidí stále odmítá mobilní telefony, pagery a další mobilní techniku,…

Během zlých časů se projeví manažerské schopnosti

Během zlých časů se projeví manažerské schopnosti

Teprve v těžkých dobách se skutečně projeví manažerské schopnosti. Ačkoli…

eCRM - nový způsob optimalizace vztahů se zákazníky

eCRM - nový způsob optimalizace vztahů se zákazníky

Rok 1999 byl významným zlomem ve vztahu obchodníků a zákazníků. Zákazníci…

Ulovte nové zaměstnance do internetové sítě

Ulovte nové zaměstnance do internetové sítě

V době, kdy trh ovládají mamutí společnosti a koncerny s nepřehlédnutelnými…

Jak se vyrovnat s chaosem

Jak se vyrovnat s chaosem

Mnoho vedoucích pracovníků takovou situaci zná: došlá pošta se už nevejde…

Programové oddělení jako záruka obchodních výsledků

Článek v rámci předplatného Programové oddělení jako záruka obchodních výsledků

Vzhledem k tomu, že obchodní prostředí, v němž pracujeme, je stále…

Propouštění - jak si udržet zbývající zaměstnance

Propouštění - jak si udržet zbývající zaměstnance

Když v podniku dojde k propouštění nebo tato situace hrozí, mnoho…

Řízení vztahů se zákazníky a obchodními partnery má budoucnost

Článek v rámci předplatného Řízení vztahů se zákazníky a obchodními partnery má budoucnost

Odborníci předpokládají, že velkou součást procesů ve firmě bude tvořit…

Jaká je budoucnost CRM?

Jaká je budoucnost CRM?

Podle průzkumu amerických agentur se v následujícím roce přesune pozornost…

Čtyři zásady úspěšného řízení projektů

Článek v rámci předplatného Čtyři zásady úspěšného řízení projektů

U každého projektu je možné vystopovat čtyři jevy, které zásadním způsobem…

Firmy musí hledat nové metody odměňování vedoucích pracovníků

Firmy musí hledat nové metody odměňování vedoucích pracovníků

Nikdo nepochybuje o tom, že odměny vedoucích pracovníků jsou motivující.…

Výpis 1181811830 z celkem 12368