Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "person" bylo nalezeno 1970 článků.

Článek v rámci předplatného icon Řídíte se etiketou prodeje po telefonu?

22.8.2016 

Každá lidská interakce má svá ustálená pravidla a telefonní prodej není v tomto ohledu žádnou výjimkou. Abyste neodradili potenciálního klienta, musíte se držet etikety prodeje po telefonu.

Reverzní mentoring: Jděte do toho

19.8.2016 

Tradiční pojetí mentoringu zahrnuje starší, zkušené pracovníky, kteří pomáhají mladším kolegům s profesním rozvojem v rámci společnosti. Někdy se však může ukázat jako prospěšné vzájemné obrácení…

Článek v rámci předplatného icon 6 tipů prodejcům po telefonu

16.8.2016 

Prodej je motorem veškerého businessu. A i přestože se může prodej po telefonu zdát překonaný, existují důvody, proč jej stále většina velkých firem používá jako jednu z metod akvizice nových klientů.…

Článek v rámci předplatného icon Rovnost platů podle společnosti Google

11.8.2016 

Porovnáme-li jejich předchozí výdělky, ženy přijaté do společnosti Google v roce 2015 si vydělaly o 30 % více peněz než muži. Potvrdil to personální ředitel společnosti Laszlo Bock. Opravdu se jedna z…

Osobní problém zaměstnance je i váš problém

10.8.2016 

Řízení zaměstnanců není jen věcí vyplácení pravidelných odměn. Pokud chcete dosáhnout maximální harmonie a produktivity svého týmu, vždy je důležité brát v úvahu také atmosféru na pracovišti. Pokud se…

icon Jak zvládnout emočně vypjaté telefonáty s noblesou

10.8.2016 

Někdy se stane, že telefonát, který s klientem nebo potenciálním zákazníkem vedete, vezme nečekaný spád a klient se vám začne emotivně svěřovat. Buď může být naštvaný, že něco nefunguje, frustrovaný…

Článek v rámci předplatného icon 4 každodenní triky, jak si udržet pozitivní přístup

9.8.2016 

Správný, proaktivní přístup ze strany prodejce je základem úspěchu v obchodním světě. Bez pozitivní nálady a kreativity nemůže nikdy prodejce klienty dostatečně zaujmout a přijít s inovativním…

Co o vás prozrazuje barva vašeho auta?

9.8.2016 

Výběr barvy vozu říká mnoho nejen o osobním vkusu majitele, ale také o jeho osobnosti. Existují přitom výrazné rozdíly v tom, co která barva vozů vypovídá o mužích a co o ženách. V tomto článku si…

Článek v rámci předplatného icon 7 filmů, které musí vidět každý prodejce

8.8.2016 

Jelikož je období prázdnin a dovolených, řada lidí relaxuje a kulturně se dovzdělává. Proč tedy nespojit příjemné s užitečným a nepodívat se během letních večerů na filmy, které nás mohou inspirovat v…

Článek v rámci předplatného icon Tipy pro udržení klientů, které opravdu fungují

2.8.2016 

Udržet si klienta je ve většině případů snazší, levnější a časově méně náročné, než shánět a získávat nového zákazníka. Ze stálé, spokojené klientely navíc díky dodatečným prodejům může proudit i…

icon Pokémon Go vstupuje na pracoviště

29.7.2016 

Již dvacet milionů lidí běhá po světě s pohledem upřeným na displej svého chytrého telefonu ve snaze chytit imaginární postavičku japonské příšerky, tzv. Pokémona. U hry Pokémon Go tráví dokonce více…

Článek v rámci předplatného icon Co neříkat klientovi, i když je to pravda

27.7.2016 

Vztah mezi klientem a prodejcem má své zákonitosti, a pokud chcete působit profesionálně, je nutné, abyste si osvojili určitou obchodní etiketu, kterou vy coby prodejce musíte dodržovat. K této…

Co o vás říká Google a jak to ovlivnit

27.7.2016 

Už jste si zkoušeli vygooglovat své jméno? Pravděpodobně ano. To, co o vás vyhledávač našel, je vaše osobní značka ve světě internetu. Kdokoli (včetně vašich přátel, nepřátel, kolegů či…

Článek v rámci předplatného icon 4 kroky k vybudování důvěry u klienta

19.7.2016 

Do určité míry je jedno, jaký produkt prodáváte, jak je kvalitní a jaké inovace přináší. Důležitější totiž je, jestli vy coby prodejce dovedete působit na potenciální zákazníky na lidské úrovni. Dá se…

Článek v rámci předplatného icon Neptejte se klientů, jestli na vás mají čas

15.7.2016 

Je to typická otázka, kterou při prodeji po telefonu slyšíme v různých formách opakovaně: Máte čas na krátký hovor? Většinou na ni dostaneme negativní odpověď, protože vhodný čas z pohledu zákazníka…

Výpis 10511065 z celkem 1970