Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "person" bylo nalezeno 1970 článků.

2 prosté pravdy, které vám zajistí úspěch

2.11.2016 

Propadáte někdy depresi? Nebo snad máte nízké sebevědomí? Upřímně řečeno, takové smutné období zažije každý alespoň někdy. Dokonce i velmi talentovaní lidé to někdy chtějí vzdát. Pokud se však takto…

Článek v rámci předplatného icon Jak zvládnout věkové rozdíly v obchodním týmu

31.10.2016 

Mít lidi různých věkových kategorií je pro obchodní tým v mnoha ohledech obohacující. Nejenže dochází k prolínání zkušeností daných věkem a kreativity dané mládím, lidé různého věku mohou také…

Článek v rámci předplatného icon Naučte se používat LinkedIn k akvizici klientů

27.10.2016 

Každý uživatel využívá profesní síť LinkedIn k trochu jinému účelu. Někdo se zajímá o novinky ze svého oboru, jiný udržuje kontakt s obchodními partnery a kolegy, někdo hledá zaměstnání a někdo zase…

Článek v rámci předplatného icon Stop prokrastinaci jednou pro vždy

25.10.2016 

Když se u jednoho prodejce sejde motivace, obchodní dovednosti, znalosti a pracovitost, je velká škoda, pokud mu má v dosažení úspěchu zabránit prokrastinace. Zvláště proto, že na prokrastinaci se dá…

Jak (ne)ztratit důvěru dříve, než otevřete ústa

24.10.2016 

Máte před sebou důležitou schůzku a chcete udělat dobrý dojem. V zápalu nervozity se však můžete dopustit zbytečných chyb, které vás velmi rychle poškodí v očích druhých. Stačí totiž pohled na vás v…

Článek v rámci předplatného icon 3 kroky k vybudování osobní značky

20.10.2016 

Určité konkrétní vlastnosti, prestiž a kvalitu si spojujeme nejen se značkami a výrobky, ale i s jednotlivými lidmi. V obchodním světě se ustálil termín osobní značka, kterou by si měl každý obchodník…

Kritika po e-mailu má svá pravidla. Znáte je?

14.10.2016 

Negativní předpojatost. To je termín, kterým psychologové popisují přirozený pocit člověka při čtení e-mailu. V praxi to znamená, že když má odesílatel ze své zprávy dobrý pocit, příjemce má neutrální…

Superšéfové nechávají talenty jít

12.10.2016 

Nejvýkonnější zaměstnanci jsou pro firmy poklad a když odejdou, je to rána. Produktivita zaznamená značný pokles a najít někoho stejně dobrého bude trvat dlouho a stát hodně peněz. Firmy proto dělají…

Se všemi se scházet nemůžete. Jak jim to ale říci?

11.10.2016 

Máte e-mail plný žádostí od dávných kolegů, známých či zcela neznámých lidí, kteří by vás rádi pozvali na kávu nebo vám osobně zatelefonovali, aby si s vámi mohli popovídat si o vaší práci a oboru…

icon Jak důležitý je vlastně talent?

10.10.2016 

Když odhlédneme od štěstí, záleží úspěch každého z nás především na talentu a úsilí. Talentovaní a tvrdě pracující zároveň jsou však jen někteří z nás. Jeden z těchto dvou předpokladů úspěchu…

Článek v rámci předplatného icon Co dělají neúspěšní prodejci špatně?

5.10.2016 

Ne každý vydrží být prodejcem dlouho. Někteří lidé na to nemají předpoklady, někteří na to nemají píli. V drtivé většině však všechny neúspěšné prodejce spojuje následujících několik vlastností. Čemu…

Online trh práce v ČR (2/2): Kde se vyplatí inzerovat pracovní pozice

4.10.2016 

V úvodním článku o stavu tuzemského online trhu práce jsme se zabývali téměř monopolním postavením společnosti LMC (Alma Media), provozovatele portálů Jobs.cz, Prace.cz, Profesia.cz, Monster.cz nebo…

Článek v rámci předplatného icon O čem vlastně je firemní kultura

3.10.2016 

Nemyslete si, že firemní strategie je vše. Ještě důležitější je totiž firemní kultura. Ta by měla být větší a silnější než každý jednotlivec. Potom bude fungovat tak, jak má bude inspirovat lidi, aby…

Článek v rámci předplatného icon 4 signály, že klient je připraven přejít k podpisu smlouvy

27.9.2016 

Mnoho článků a odborné literatury se logicky soustředí na to, jak klienta přesvědčit ke koupi vámi nabízeného produktu. Mnoho obchodníků se však i přesto snaží dále prodávat i ve chvíli, kdy je klient…

Příliš angažovanosti škodí

23.9.2016 

Vysoká míra angažovanosti má prokazatelný vliv na vyšší spokojenost, výkonnost a také retenci zaměstnanců. Pro firmy znamená vyšší příjmy a zisky, vyšší kvalitu služeb a vyšší spokojenost zákazníků. I…

Výpis 10211035 z celkem 1970