Řízení kreativity (2/2): Bude to peklo, nebo velký úspěch?

Manažeři se svými tituly MBA a zkušenostmi ze světa byznysu často zažívají krušné chvilky v momentě, kdy se začnou potýkat s kreativními podřízenými. Viděli jsme to v minulém článku. Od kreativních zaměstnanců často slyší, že se budou sami muset naučit hodně o kreativitě, aby je vůbec mohli vést. Pamatujte, že práce je pro kreativní lidi vždy osobní.

Chcete si přečíst celý článek?
Zajistěte si předplatné zdarma nebo od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč. Předplatné můžete ale také získat zdarma.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

Články v sérii

Aktuální

Řízení kreativity (1/2): Očekávejte problémy

Aktuální

Řízení kreativity (2/2): Bude to peklo, nebo velký úspěch?