Vyjednávání kvapné, málo platné
Představa vyjednávání ve většině lidí vyvolá negativní emoce. Je to pro ně nepříjemná záležitost, které se snaží vyhýbat a pokud není zbytí, vyřídit ji co nejrychleji. Často ji mylně ztotožňujeme s…
Pro hledaný výraz "person" bylo nalezeno 1970 článků.
Představa vyjednávání ve většině lidí vyvolá negativní emoce. Je to pro ně nepříjemná záležitost, které se snaží vyhýbat a pokud není zbytí, vyřídit ji co nejrychleji. Často ji mylně ztotožňujeme s…
1. Co? Čeho chcete dosáhnout? Klíčové je být co nejkonkrétnější. Vaše cíle musí být jasné a dosažitelné. Také musí být měřitelné, jinak nebudete moci sledovat svůj pokrok. Cíl by vás měl také…
Neuspět ve vyjednávání proto, že naše nabídka byla nereálná, je jedna věc. Mnohdy však neuspějeme ani s nabídkou, která je rozumná, velkorysá a byl by z ní výhodný obchod pro obě strany. Pak máme…
Výběr nového kolegy do týmu není jednoduchý. Kromě znalostí a dovedností jde také o to, aby zapadl, aby jeho chování odpovídalo tomu, co potřebujete. Existuje celá řada sofistikovaných náborových…
U úspěšných lidí kolem sebe často vidíme pouze pozlátko navrchu, ale už si neuvědomujeme tvrdou práci, která za jejich úspěchem stojí. Ani dosažení té nejvyšší úrovně v prodeji nepřichází samo od…
Jako profesionálové jsme zvyklí odhadovat, co asi přijde. Někdy ale kvůli tomu přestáváme myslet na vliv, který máme na své spolupracovníky. Chybí nám integrita - věrnost určitým zásadám, schopnost…
Aby váš projev nebo prezentace na konferenci zaujaly, musí se lišit od ostatních. V tom dobrém slova smyslu. Server INC.com přinesl 5 málo používaných triků, které vaše vystoupení povznesou na…
Negativní zpětná vazba vyvolává pocit nejistoty a někdy i strach. Vnímáme ji totiž intenzivněji než pochvalu. Pokud se ji však naučíme přijímat, stane se užitečným nástrojem našeho dalšího růstu a…
Největším nepřítelem prodeje z dlouhodobého pohledu je nerozhodnost klientů a jejich tendence udržovat za každou cenu status quo. Nic nedělat je mnohdy pohodlnější, než dobrovolně prodělávat proces…
Potenciální zaměstnanec vás během jednoho roku bude obvykle stát jako nové auto, když sečtete jeho mzdu a benefity. Nákup auta je velký výdaj proto nové auto vždy bereme na zkušební jízdu. A podobně…
Jako typického prodejce si většinou představíme spíše člověka mladšího věku, ambiciózního a energického. Obchodní zástupci staršího věku nejsou často ani zváni na pohovory. To je ale velká chyba, píše…
Prodávat hodnotu znamená, že svému zákazníkovi nabídnete hodnotu. Vaši zákazníci totiž kupují to, co nabízíte, proto že, očekávají určitou hodnotu, které by se jim bez vaší služby nebo produktu…
Budování sítě kontaktů je součástí každého byznysu. Internet networking značně usnadňuje. Někteří lidé však nadále preferují osobní setkávání. Vaše síť kontaktů tedy závisí na tom, s kým se potkáte…
V dnešní době stačí klientům pouze jedno kliknutí na počítači, aby přešli ke konkurenci. A tento fakt platí téměř u všech odvětví nákupu a obchodu. Jak uvádí server Customer Service Manager,…
Kolegy si většinou nevyberete a nadřízené už vůbec ne. Vztahy na pracovišti proto zdaleka nemusejí být stejné jako vztahy s rodinou a přáteli. Zároveň však není nutné, abyste se snažili dosáhnout…