Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "person" bylo nalezeno 1970 článků.

Článek v rámci předplatného icon 6 rad, jak si domluvit schůzku s klientem po telefonu

29.11.2017 

Většina vážnějších jednání o budoucím uzavření obchodu začíná po telefonu. Ve většině případů je však ideální, pokud se s klientem můžete sejít osobně. Jestliže je vaším primárním cílem při…

Pozor na 3 kariérní chyby způsobené špatnou komunikací

28.11.2017 

Dokonce i ti nejlepší mají slabiny, o kterých sami nevědí. Jaké to jsou? Pojďme se podívat na osobní charakteristiky, které mohou nakonec stát kariérní úspěch i dosud úspěšné profesionály.

icon Firma, v níž zaměstnance přijímají i propouštějí kolegové

28.11.2017 

Německý poskytovatel služeb internetové telefonie Sipgate se sídlem v Düsseldorfu zaměstnává 120 lidí. Nemá přitom oddělení HR v klasické podobě. Veškeré personální záležitosti sice koordinují dvě…

icon 5 tipů, jak zformulovat e-mail, aby vám na něj lidé odpovídali

27.11.2017 

E-mailová komunikace je pro mnoho obchodníků zcela zásadní složkou jejich prodejních aktivit. Zprávy ale často končí nepřečtené, v koši nebo nezodpovězené. A proto vám přinášíme pět tipů, jak by měl…

Článek v rámci předplatného icon Osm tipů, jak uzavřít obchod, od osmi top prodejců

24.11.2017 

Jak vyniknout před konkurencí, jak vést obchodní jednání, jak zaujmout klienta a jak dotáhnout obchod do úspěšného konce? Tyto otázky zajímají každého prodejce, který se snaží uspět ve svém oboru. Zde…

10 tipů, jak si udržet pozitivní přístup

23.11.2017 

Profesní úspěchy do velké míry záleží na našem psychickém rozpoložení. Kdybychom si mohli vybrat, zřejmě bychom si jako emoci, kterou bychom měli od rána do večera, vybrali štěstí. Přinášíme vám 10…

Opravdoví influenceři jsme my sami

22.11.2017 

Jako influencer neboli vlivná osoba je dnes označován někdo, kdo má mnoho followerů neboli lidí, kteří jej sledují prostřednictvím sociálních médií. Pokud však na vašich účtech na sociálních sítích…

Komunikujte vhodně a s jasným cílem

21.11.2017 

Komunikujete s lidmi? Skvěle. Bohužel to však automaticky neznamená, že svá sdělení předáváte efektivně. Víte vůbec, s kým mluvíte?

Článek v rámci předplatného icon 4 fatální chyby B2B prodeje

15.11.2017 

B2B prodej je specifický. I přes společné znaky s B2C je to samostatná disciplína, která má svá nepsaná pravidla, tradice a zákonitosti. Chyby a postupy, které by vám v rámci B2C nezpůsobily nic…

Tipy od experta z FBI (2/2): 4 kroky k vybudování důvěry

15.11.2017 

V předchozím článku jsme otevřeli téma důvěry. Dnes se zaměříme na konkrétní doporučení, jak se přiblížit ostatním.

icon 10 zajímavých statistik o networkingu

14.11.2017 

„Networking“, neboli navazování kontaktů při osobní komunikaci s potenciálními obchodními partnery, probíhá většinou v rámci společenské akce, konference nebo řízených obchodních jednání. I přes…

Tipy od experta z FBI (1/2): Bez důvěry se nikam nedostanete

13.11.2017 

V současné době čelíme velké krizi důvěry mezi lidmi, která se odráží ve všech sférách našich životů. Méně komunikujeme tváří v tvář, máme méně přátel a často nevěříme ani svým nejbližším. Platí to i…

Článek v rámci předplatného icon Několik tipů pro ženy-podnikatelky

10.11.2017 

I když se emancipace a genderová rovnost v posledních let výrazně posunuly, a to i v oblasti komerční sféry a obchodu, stále platí, že vůči ženám jsou v prodeji a podnikání uplatňována určitá stigmata…

Má váš projekt sponzora? (2/2): Získejte ho a dobře využijte jeho podporu

8.11.2017 

V předchozím článku jsme se dozvěděli, proč je pro projekt důležitý sponzor zastupující výkonné vedení firmy. Nyní se podívejme, jak zajistit, aby se vám jako projektovému manažerovi této podpory…

icon Úsvit mrtvých aneb Jak znovu oživit nepovedené obchody

8.11.2017 

To, že vás klient jednou odmítne, neznamená, že už s vámi nikdy nechce mít nic společného. Jestliže se již jednou kvalifikoval jako ideální kandidát pro váš produkt, ale nakonec obchod nevyšel, často…

Výpis 841855 z celkem 1970