Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "person" bylo nalezeno 1970 článků.

Sociální interakce v práci (1/2): Na důstojnosti podřízených záleží

3.1.2018 

Pokud jste lídr, musíte vybrat ty správné osoby a umístit je do správné části hracího plánu v jedné obrovské šachové partii. I tak to jsou však stále lidi, nikoli figurky. A proto je třeba s nimi…

icon 5 způsobů, jak podpořit svou osobní značku v následujícím roce

2.1.2018 

Osobní značka. Něco, na čem by měl pracovat každý prodejce, který chce být úspěšný. Osobní značka je všechno, co se lidem vybaví, když slyší vaše jméno. Zahrnuje vaši odbornost expertizu, emoční…

Článek v rámci předplatného icon 3 způsoby, jak si získat důvěru klientů

29.12.2017 

V dnešní době je důvěra zákazníků pro obchod naprosto klíčová. Řada podniků žije z doporučení a dalších následných nákupů právě ze strany stávajících zákazníků. Při široké paletě tradičních obchodů a…

Jak získat nadprůměrné charisma

21.12.2017 

Charismatičtí lidé vyzařují sebedůvěru a sebevědomým lidem jsou ostatní ochotni důvěřovat. Překvapivě se ukazuje, že sebevědomí je pro vytváření důvěry důležitější než vaše úspěchy v minulosti.

icon 4 kroky k velkým zakázkám v předních firmách

19.12.2017 

V rámci B2B existují v každém oboru VIP firmy, které tvoří zlatý grál daného sektoru. Cílem prodejce by mělo být tyto firmy oslovit, získat u nich co možná největší zakázku, a následně si je i co…

icon Zvyky, díky kterým zbohatnete

15.12.2017 

V čem je prodej ideální školou do života? Například v tom, že vás naučí určitým zvykům a schopnostem, které jsou použitelné ve všech oblastech lidského života, a to jak profesních, tak zcela osobních.…

Článek v rámci předplatného icon Úspěch je v hlavě: 3 způsoby, jak překonat nechuť k prodeji

14.12.2017 

Úspěch v obchodním světě je do velké míry definován nastavením naší mysli.  Nejlepší prodejce s nejlepším prodejním přístupem dokáže prodávat i nejhorší produkt a stále mít šťastné zákazníky, zatímco…

Článek v rámci předplatného icon Firemní večírek: Jak předejít kocovině i žalobám

14.12.2017 

Vánoční večírky jsou v plném proudu, každá zábava však má své meze. Zaměstnavatelé by neměli zapomínat na svou pověst ani právní odpovědnost, i když se oslavy konají mimo pracovní dobu a mimo…

Článek v rámci předplatného icon 3 přednosti introvertních prodejců

13.12.2017 

Typická (nebo spíše stereotypní) představa o prodejci je taková, že se jedná o užvaněného, extrovertního člověka, který vám vnutí téměř cokoliv. Jak se ale obchodní prostředí i profese prodejce mění,…

Článek v rámci předplatného icon 3 tajemství, která znají všichni úspěšní prodejci

11.12.2017 

Většinu nejcennějších znalostí získá obchodník zkušenostmi. Existují ale tři tajemství, na která sice po delší době přijdete, ale jejichž znalost vám hned ze začátku kariéry může pomoci proniknout do…

Článek v rámci předplatného icon B2B prodej: Čtyři fatální chyby e-mailu zaslaného potenciálnímu klientovi

7.12.2017 

Existují skvělé e-maily s návrhem obchodní spolupráce. A pak také existují ty, jejichž úspěšnost je mizivá. Přinášíme vám seznam čtyř zásadních chyb, které můžete v e-mailu snadno udělat, a které…

Jak to ti nejvlivnější influenceři vlastně dělají?

5.12.2017 

Být influencerem není špatné. Ostatní k vám vzhlížejí, všichni vás respektují a hledají u vás radu a podporu. Jak se však takovým influencerem stát?

Článek v rámci předplatného icon Když prodejce opouští firmu: Jak snížit dopad na klienty

4.12.2017 

Stejně jako jacíkoliv jiní zaměstnanci, i obchodní zástupci opouštějí své posty z různých důvodů. V dnešní době, kdy je kvalitních a zkušených prodejců nedostatek, je přestup obchodníka ke konkurenci…

Článek v rámci předplatného icon Co dělat, když vám dojdou nové kontakty

1.12.2017 

Každý obchodník potřebuje pro svou práci trvalý přísun kontaktů na nové potenciální klienty. V některých případech mu tyto kontakty dodává někdo jiný (například oddělení marketingu), v jiných si je…

icon LinkedIn rozjíždí kariérní rady ve velkém

1.12.2017 

Sociální síť LinkedIn nechce být jen místem, kde se lidé propojují se svými pracovními kontakty nebo hledají práci. Usiluje o pozici místa, kde uživatelé najdou přínosný obsah a služby pro svůj osobní…

Výpis 826840 z celkem 1970