Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "person" bylo nalezeno 1970 článků.

Někdy prostě musíme být pružní

21.9.2017 

Jsou-li před vámi velké plány nebo jste se již do něčeho velkého pustili, nezapomeňte, že musíte zůstat flexibilní. To je důležité obzvláště tehdy, když máme vést novou iniciativu nebo program. V …

Článek v rámci předplatného icon Jak reagovat na negativní ohlasy na sociálních sítích

14.9.2017 

Zákazníci si zkrátka někdy budou stěžovat. Když si ale stěžují veřejně pomocí sociálních médií, měli byste reagovat opravdu rychle, protože vaše firma je v takové chvíli pod drobnohledem.

Problém problémů na pracovišti

12.9.2017 

Nechoďte za mnou s problémy, ale s návrhy řešení, říkají manažeři často svým lidem. Snaží se tak nejen omezit zbytečné stížnosti, ale také dát podřízeným více pravomocí a odpovědnosti, možnost…

Nepřehlížejte špatné výkony. Připravte plán pro zlepšení

12.9.2017 

Při řešení problémů s výkonností je zásadní zůstat objektivní. Když cítíte potřebu zasáhnout, nejspíš už jste mezitím poskytli spoustu neformální zpětné vazby. Nedostatečně výkonný člen vašeho týmu by…

icon Manažeři a náboráři se nemusejí nesnášet

12.9.2017 

Spolupráce náborářů a manažerů, kteří do svých týmů potřebují nové lidi, nebývá vždy jednoduchá. Jelikož však je tato spolupráce zásadní pro konečný výsledek náboru, měla by být transparentní a bez…

Článek v rámci předplatného icon Prodejce musí zvládat zklamání každý den

7.9.2017 

Neúspěch patří k obchodu od nepaměti. Pro mnoho lidí znamenají odmítnutí ze strany klienta a dílčí neúspěchy jeden z hlavních důvodů, proč se kariéře aktivního obchodníka vyhýbají. Jestliže ovšem…

Pár překvapivých tipů, jak být produktivnější

7.9.2017 

Špatný time management, kdy nestíháte a jste v permanentním stresu, může mít hned několik velmi závažných dopadů. Neschopnost správně si rozplánovat činnosti vede především ke snížení efektivity…

Jak propustit kolegu (1/2): Oznámení špatné zprávy

6.9.2017 

Zaměstnanec by neměl být výpovědí překvapen. Měl by to tušit už dopředu z pravidelných diskuzí o pracovním výkonu a včasné zpětné vazby. Měl by být předem dostatečně varován. Na co se připravit?

Jste připraveni na roli top manažera?

5.9.2017 

Abyste se stali členem nejvyššího vedení firmy (pozice typu Chief xxx Officer), musíte být tím správným člověkem. Co to ale znamená? To záleží na aktuální pozici dané organizace, stejně jako na…

Článek v rámci předplatného icon Sestavte nabídku podle osobnosti klienta

4.9.2017 

V dnešní době se již nenosí paušální řešení, která jsou stejná pro všechny. Automatizace, digitalizace, personalizace díky tomu všemu jsou dnes zákazníci zvyklí, že produkty a služby jsou jim šité na…

icon Personal Profile: Pavla Pavlíková - Inspirative Coach at INNERGY

Audio  31.8.2017 

Pavla Pavlíková is an inspirative coach with extensive experience in people development since 1997. Her clients are mostly individuals and teams from large international companies as well as small…

Proč by manažery měl zajímat onboarding

30.8.2017 

S trochou plánování a úsilí dosáhnou nováčci ve firmě rychle plné výkonnosti. Nebude tak docházet k žádným zpožděním ani zmateným otázkám. A nebo jich alespoň bude méně. Představte si, že se nově…

Organizační struktura (1/2): K čemu to je?

29.8.2017 

Formální struktura firmy je dobrá věc dokud se jí zaměstnanci musejí držet jen volně. Měli byste jim umožnit také interakce, které jim samotným budou připadat vhodné a užitečné.

Článek v rámci předplatného icon 10 netradičních prodejních tipů

23.8.2017 

Moderní doba si žádá moderní přístupy. Dvojnásob to potom platí u prodeje. Zde je deset neobvyklých a originálních tipů, jak lépe prodávat, na které jen tak někde jinde nenarazíte.

Zachraňte upadající projekt

18.8.2017 

Jako projektový manažer můžete být požádáni, abyste pomohli vrátit určitý projekt zpět do správných kolejí. První věc, kterou musíte udělat, je pochopit, proč je tato pomoc nezbytná. To vyžaduje…

Výpis 871885 z celkem 1970