Čtyři hlavní manažerské styly. Který praktikujete vy?
Každý manažer (a každý člověk) je trochu jiný. Přesto se dá říci, že existují čtyři základní manažerské styly a že styl 95% týmových lídrů spadá do jedné z těchto čtyř kategorií. Jaké jsou čtyři…
Pro hledaný výraz "person" bylo nalezeno 2022 článků.
Každý manažer (a každý člověk) je trochu jiný. Přesto se dá říci, že existují čtyři základní manažerské styly a že styl 95% týmových lídrů spadá do jedné z těchto čtyř kategorií. Jaké jsou čtyři…
V efektivně fungujícím týmu má sice vedoucí hlavní rozhodovací roli a musí vykazovat určitou autoritu, ale zároveň musí i dostatečně zapojovat řadové členy týmu a dávat jim prostor pro rozhodování a…
Skutečně efektivní vedoucí je někdo, kým se jeho podřízení nechají rádi vést, protože vědí, že je dotyčný inspiruje a motivuje. Ne každý se lídrem rodí, ale každý se jím může stát. V tomto článku se…
Každý jednotlivý případ v obchodě je individuální a je potřeba jej také tak brát. Nicméně při výběru prodejních šablon, které na jednotlivé klienty použijete, určité zjednodušení může pomoci. Naučte…
I přes nesčetné množství různých komunikačních kanálů se stále velká část pracovní komunikace odehrává přes e-mail. Ať už komunikujete primárně se zákazníky, obchodními partnery nebo kolegy, bude se…
Charisma je něco, čemu se naštěstí dá naučit. Mít určité charisma a získat si sympatie a respekt lidí ve svém okolí je něco, co manažerovi hodně usnadní jeho práci s podřízenými a co je pro výkon…
Abyste mohli z pozice manažera své podřízené skutečně vést a motivovat, musejí vás respektovat. Ať už je to díky vaší přirozené autoritě, jedinečnému know-how nebo díky vaší schopnosti efektivně…
Aby si manažer vybudoval důvěru u svých podřízených, tedy aby je mohl motivovat a inspirovat je k podávání toho nejlepšího možného výkonu, musí jeho podřízení věřit, že je skutečně autentický. Tedy že…
Motivace, inspirace, dodávání energie, podpora pozitivního myšlení. To jsou klíčové povinnosti, které manažer má vůči svým podřízeným. Co když se ale vedoucímu samotnému těchto vlastností nedostává? I…
Provident Financial posiluje tým nejvyššího vedení o novou ředitelku pro komunikaci a vnější vztahy. Stala se jí Jitka Němečková, která dosud vedla tým komunikace Plzeňského Prazdroje pro Českou a…
Sebekontrola je schopnost nepodléhat svým emocím, rozhodovat se racionálně za každých okolností a mít pod kontrolou své duševní pochody. Tedy jednat aktivně, nikoliv reaktivně. Vysoká míra…
To, jakým způsobem během pohovoru pokládáte otázky, jak je formulujete a jakou mají strukturu, má zcela zásadní dopad na kvalitu informací, které tímto dotazováním nakonec získáte. Jedním z účinných…
Asi to všichni známe. Občas jsme tak zahlceni prací, že se nám do ničeho nechce, a ve výsledku se věnujeme čemukoliv jinému a ve výsledku, na konci pracovního dne, zjistíme, že jsme ani zdaleka…
Pět kroků, které vám pomohou dostat se na manažerskou poziciChcete se posunout ve své kariéře a stát se týmovým lídrem? Jestliže toužíte po tom dostat se na manažerskou pozici, nebo už na ní jste a chcete se jako leader zlepšit, musíte učinit určité…
Když by měl průměrný člověk vyjmenovat, jaké největší chyby lidé při komunikaci nejčastěji dělají, příliš rychlé mluvení by se s největší pravděpodobností ani nedostalo do první desítky. A přitom se…