Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "person" bylo nalezeno 1968 článků.

Článek v rámci předplatného icon Proč neprodáváte víc?

5.3.2013 

Pokud nevykazujete dobré prodejní výsledky, je možné, že něco děláte špatně. Podívejte se na následujících 5 příkladů chování, které dlouhodobě snižuje účinnost veškerých prodejních technik: Málo…

Jak v kanceláři nevypadat příliš staře

4.3.2013 

Při pohledu do zrcadla začínáte pozorovat první šedivé vlasy. Když pak kolem sebe pozorujete mladší kolegy a nadřízené, opravdu si připadáte staří. Najednou začnete mít obavy, že ostatní vaše stárnutí…

Článek v rámci předplatného icon Stáže mají význam i pro malé firmy

28.2.2013 

Vaše firma je možná malá na to, aby měla zvláštní program stáží pro studenty nebo bližší vztahy s univerzitami. Možná je geograficky poněkud vzdálena od prestižních škol, na nichž se studenti věnují…

Článek v rámci předplatného icon 8 náležitostí vítězné prodejní nabídky

26.2.2013 

Úspěšný prodej znamená, že prodejce dosáhne zisku a nakupující je spokojen, protože i on nákupem získá. Právě tento vztah by měl být patrný už během prodejní prezentace. Aby tomu tak bylo, musí…

icon Prodejní prezentace pro více rozhodovatelů

25.2.2013 

Stále častěji dělají rozhodnutí komise či týmy lidí. Prodejci s tím musí počítat a přizpůsobit těmto okolnostem svoji prezentaci. Její dynamika se totiž v porovnání s prodejem jednotlivému člověku…

Budování týmu: Průměrnost nestačí

22.2.2013 

Každý, kdo chce postavit skvělý tým, by měl začít tím, že se nespokojí s průměrností. Propouštění není příjemné pro nikoho, a proto je třeba věnovat zásadní pozornost úvodnímu výběru členů týmu.…

Článek v rámci předplatného icon Uspějte na pohovoru díky správné řeči těla

22.2.2013 

Výsledek nezáleží jen na tom, co řeknete. Neverbální komunikace, tedy řeč těla, ho ovlivňuje ještě víc. Chcete-li kontrolovat skutečně sdělené informace, musíte se naučit tuto formu komunikace…

icon Proč vás kolegové nesnášejí?

21.2.2013 

S kolegy v práci trávíme většinou svého času. Neměli bychom tudíž podceňovat to, jak se k sobě vzájemně chováme. Je to jako v partnerském vztahu po jisté době se každý začne chovat tak, jak je to…

10 příčin neúspěchu projektových týmů

20.2.2013 

Projektové týmy selhávají nejčastěji kvůli tomu, že jim chybí jasné a reálně dosažitelné cíle. Pokud tedy máte řídit projekt, musíte vědět, čeho můžete dosáhnout s určitými zdroji v rámci určitého…

Článek v rámci předplatného icon Jak má vypadat sociální marketing: Případ Starbucks

19.2.2013 

18 tisíc kaváren v 60 zemích světa. Tomu se říká úspěch. Člověk by řekl, že Starbucks sociální sítě už ani nepotřebuje. Přesto figuruje v téměř každém žebříčku značek, které jsou úspěšné na sociálních…

icon Každý manažer musí umět řídit lidi

19.2.2013 

Jakmile se zaměstnanec stane manažerem, přestává být odpovědný jen za svou vlastní práci a začíná nést odpovědnost za něco, co jen sám vytvořit nedokáže. I když tedy má na vizitce napsáno Manažer…

Článek v rámci předplatného icon Při psaní použijte rady Kurta Vonneguta

18.2.2013 

Kurt Vonnegut do úvodu jedné ze svých knih napsal osm rad pro kreativní psaní. Podle PR Daily se však dají velmi dobře vztáhnout i na marketingové a PR texty. Využijte čas zcela neznámých osob tak,…

Umíte říci ne?

18.2.2013 

Umění říci ne je pro manažerskou praxi velmi důležité. V opačném případě totiž můžete skončit tak, že budete věnovat více času úkolům druhých lidí než svým vlastním. A vyčerpání na sebe nenechá dlouho…

icon Jak reagovat na negativní komentáře

16.2.2013 

Pokud jste alespoň trošku úspěšní na sociálních sítích, jednoho dne se to stane: Objeví se negativní komentář a vy s tím musíte něco udělat. To, jak zareagujete, má velký vliv na další potenciální…

Co nikdy neříkat podřízeným

15.2.2013 

Dobrý manažer by měl vědět nejen, co říkat svým podřízeným, aby je motivoval, ale i to, co jim neříkat, aby je nedemotivoval a ve výsledku o ně nepřišel. Připomeňme si tedy základní chyby v komunikaci…

Výpis 17111725 z celkem 1968