Proč neprodáváte víc?
Pokud nevykazujete dobré prodejní výsledky, je možné, že něco děláte špatně. Podívejte se na následujících 5 příkladů chování, které dlouhodobě snižuje účinnost veškerých prodejních technik: Málo…
Pro hledaný výraz "person" bylo nalezeno 1968 článků.
Pokud nevykazujete dobré prodejní výsledky, je možné, že něco děláte špatně. Podívejte se na následujících 5 příkladů chování, které dlouhodobě snižuje účinnost veškerých prodejních technik: Málo…
Při pohledu do zrcadla začínáte pozorovat první šedivé vlasy. Když pak kolem sebe pozorujete mladší kolegy a nadřízené, opravdu si připadáte staří. Najednou začnete mít obavy, že ostatní vaše stárnutí…
Vaše firma je možná malá na to, aby měla zvláštní program stáží pro studenty nebo bližší vztahy s univerzitami. Možná je geograficky poněkud vzdálena od prestižních škol, na nichž se studenti věnují…
Úspěšný prodej znamená, že prodejce dosáhne zisku a nakupující je spokojen, protože i on nákupem získá. Právě tento vztah by měl být patrný už během prodejní prezentace. Aby tomu tak bylo, musí…
Stále častěji dělají rozhodnutí komise či týmy lidí. Prodejci s tím musí počítat a přizpůsobit těmto okolnostem svoji prezentaci. Její dynamika se totiž v porovnání s prodejem jednotlivému člověku…
Každý, kdo chce postavit skvělý tým, by měl začít tím, že se nespokojí s průměrností. Propouštění není příjemné pro nikoho, a proto je třeba věnovat zásadní pozornost úvodnímu výběru členů týmu.…
Výsledek nezáleží jen na tom, co řeknete. Neverbální komunikace, tedy řeč těla, ho ovlivňuje ještě víc. Chcete-li kontrolovat skutečně sdělené informace, musíte se naučit tuto formu komunikace…
S kolegy v práci trávíme většinou svého času. Neměli bychom tudíž podceňovat to, jak se k sobě vzájemně chováme. Je to jako v partnerském vztahu po jisté době se každý začne chovat tak, jak je to…
Projektové týmy selhávají nejčastěji kvůli tomu, že jim chybí jasné a reálně dosažitelné cíle. Pokud tedy máte řídit projekt, musíte vědět, čeho můžete dosáhnout s určitými zdroji v rámci určitého…
18 tisíc kaváren v 60 zemích světa. Tomu se říká úspěch. Člověk by řekl, že Starbucks sociální sítě už ani nepotřebuje. Přesto figuruje v téměř každém žebříčku značek, které jsou úspěšné na sociálních…
Jakmile se zaměstnanec stane manažerem, přestává být odpovědný jen za svou vlastní práci a začíná nést odpovědnost za něco, co jen sám vytvořit nedokáže. I když tedy má na vizitce napsáno Manažer…
Kurt Vonnegut do úvodu jedné ze svých knih napsal osm rad pro kreativní psaní. Podle PR Daily se však dají velmi dobře vztáhnout i na marketingové a PR texty. Využijte čas zcela neznámých osob tak,…
Umění říci ne je pro manažerskou praxi velmi důležité. V opačném případě totiž můžete skončit tak, že budete věnovat více času úkolům druhých lidí než svým vlastním. A vyčerpání na sebe nenechá dlouho…
Pokud jste alespoň trošku úspěšní na sociálních sítích, jednoho dne se to stane: Objeví se negativní komentář a vy s tím musíte něco udělat. To, jak zareagujete, má velký vliv na další potenciální…
Dobrý manažer by měl vědět nejen, co říkat svým podřízeným, aby je motivoval, ale i to, co jim neříkat, aby je nedemotivoval a ve výsledku o ně nepřišel. Připomeňme si tedy základní chyby v komunikaci…