Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "person" bylo nalezeno 1968 článků.

Chyby v networkingu prostřednictvím LinkedInu

12.2.2013 

O nejčastějších chybách v profilech na sociální síti LinkedIn, jako je špatný výběr fotografie, špatný popis pracovních zkušeností nebo špatný výběr diskusních skupin, jsme již psali několikrát. Dnes…

Článek v rámci předplatného icon Jak překonat prodejní námitky

11.2.2013 

Námitky jsou nedílnou součástí prodejního procesu. Pokud si myslíte, že zrovna vy nejste ti praví, co by měli brát svou kůži na trh, vězte, že málokterý prodejce je talent od přírody. Obvykle jde o…

Umíte nesouhlasit?

11.2.2013 

Možnost vyjádření nesouhlasu na pracovišti je velmi důležitá pro z pohledu efektivity práce i celkové atmosféry v týmu, často však naráží na základní problém většina lidí nechce nesouhlas slyšet. Jak…

Využijte negativní zpětnou vazbu jako kariérní výhodu

8.2.2013 

Přijímat negativní zpětnou vazbu je náročné bez ohledu na to, jak vysoko jsme již postoupili ve své kariéře. Jediná cesta, jak se s ní naučit efektivně pracovat, je přijmout kritiku jako nevyhnutelnou…

Článek v rámci předplatného icon Když se média mýlí

5.2.2013 

Stalo se to už mockrát média obviní nevinné a ti už jen těžko někoho přesvědčí, že jsou vlastně poctiví. Existuje nějaká obrana, pokud se to stane vaší firmě? Podle PR Daily jsou přinejmenším 3…

icon Nejčastější námitka při prodeji: „Už něco podobného máme“

4.2.2013 

Tohle už máme nebo jednáme s někým o dodání tohoto produktu jsou zvláště během telefonování nejčastější prodejní námitky. Pokud zrovna nemáte něco úplně převratného, jde o nepodstatnou námitku,…

Jak si v práci zjednodušit život

1.2.2013 

Všichni v práci bojujeme se stresem. Pokud zrovna zažíváte období, kdy jste doslova zavaleni prací, nechte se inspirovat praktickými tipy, jak si v práci zjednodušit život, které původně zveřejnil…

Jak podpořit loajalitu zaměstnanců

31.1.2013 

Než se z dobrého zaměstnance stane člověk loajální vůči svému nadřízenému, obvykle sám sobě položí několik otázek. Odpověď pak určuje, zda se na pracovišti vytvoří dlouhodobý produktivní vztah, kdy je…

5 důvodů, proč už nemusíte chodit pozdě

30.1.2013 

Pokud chodíte chronicky pozdě, dostáváte se do dlouhodobé profesní nevýhody, která vás může do budoucna ohrozit. Jednoduše řečeno totiž pozdním příchodem působíte sobecky, nezodpovědně, jako neschopný…

icon Nejdůležitější pravidla prodávání

29.1.2013 

Časopis Forbes si nechal poradit několika odborníky na prodej, co by každý prodejce měl dělat, aby byl úspěšný, ale také čeho by se měl vyvarovat. Vybrali jsme pro vás to nejdůležitější. Co by…

Brian Tracy: 5 rad pro motivaci zaměstnanců

28.1.2013 

Základem motivace lidí je stanovování cílů a vytvoření prostředí, kde je možné vyhrávat a cítit se jako vítěz. Kromě toho stojí za to držet se pravidla 10/90: 10 % času, který věnujete na to, aby bylo…

Jak pracovat s lidmi podle jejich povahy

25.1.2013 

Sympatie mezi lidmi jsou základem pro úspěch celého pracoviště. Konflikt mezi lidmi vede ke snížení produktivity, proto je třeba se přizpůsobit různým typům lidí a podobným situacím zabránit.…

icon Špatné naslouchání znamená ztrátu zakázky

22.1.2013 

Proč zákazníci nenakupují? Možná proto, že je správně neposloucháte. Podívejte se, které nejběžnější chyby v naslouchání mohou způsobit, že přicházíte o obchody: Pamatujete si pouze fakta.…

Návod, jak jednat s manipulativními zaměstnanci

22.1.2013 

Většina lidí se v práci snaží, ale jsou i tací, kteří se prostě namáhat nebudou. Jejich zbraní je manipulace. Jak je poznáte a co s potom s nimi? Poradí vám portál Inc. 1. Nemohu udělat svou práci,…

icon Co (stále) dělají firmy na sociálních sítích špatně?

18.1.2013 

Přes miliardu lidí na Facebooku, přes 400 milionů na Twitteru, přes 200 milionů uživatelů na LinkedIn. Byl by hřích toho nevyužít. Přesto však řada především menších firem neumí tato nová média dobře…

Výpis 17261740 z celkem 1968