Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "person" bylo nalezeno 1968 článků.

Jak si získat oblibu a respekt kolegů

8.8.2013 

Každé kanceláři prospěje, když se v ní najde člověk, který dokáže zpříjemnit ostatním den, dodat energii a pohodu. Toho pak mají rádi nadřízení i kolegové, i když nepracuje nejvíce ze všech ani…

Článek v rámci předplatného icon Jak překonat obavy z volání neznámým lidem

6.8.2013 

Cold calling je anglický výraz, který v marketingové terminologii znamená oslovení někoho, kdo si žádnou nabídku nevyžádal. V telemarketingu tento termín označuje volání lidem, se kterými jste se…

Jak přežít líného kolegu

5.8.2013 

Všichni občas narazíme na kolegu, který v práci tráví většinu času na obědě, vyřizováním soukromých telefonátů nebo surfováním po internetu. Někdy dokonce i spí. Je to zkrátka líný člověk, který vás…

Článek v rámci předplatného icon Profese v zákaznickém servisu blízké budoucnosti

5.8.2013 

Zákaznický servis se v poslední době dramaticky mění. Internet a elektronická média pomalu přebírají štafetu od telefonních operátorů a stávají se hlavním informačním a komunikačním kanálem. Autorka…

Jak bojovat s pondělním splínem

2.8.2013 

Blíží se pondělí a vy cítíte, že vám chybí nadšení a motivace jít do práce. Tomu se v angličtině říká Monday blues (pondělní splín). Tomuto fenoménu se nedávno věnoval server Forbes.com, který také…

Na co si dát pozor při společenské konverzaci

29.7.2013 

Společenská konverzace není jen klábosení o ničem. Je to způsob, jak navazovat a rozvíjet vztahy s lidmi a také možnost, jak si zajistit dobrý výchozí bod pro hlubší rozhovory. Často čteme a slyšíme o…

Sestavte si inovační tým snů

29.7.2013 

Přinášet nové myšlenky a nápady je povětšinou týmová záležitost. Pokud se jako manažer zaměříte na analýzu komunikace mezi jednotlivci v průběhu předchozího projektu, můžete vytěžit maximum z budoucí…

Rozvíjejte vzájemné sympatie se zaměstnanci

25.7.2013 

Je všeobecně známé, že lidský faktor je důležitým prvkem fungování organizace. Může však být velmi ošemetný v případě vztahů mezi zaměstnanci a manažery. Někteří tvrdí, že dosahovat vysokých výsledků…

Šéf LinkedInu radí: Zrušte prezentace na poradách

24.7.2013 

Když se řekne ztráta času, většina kancelářských pracovníků si představí porady. Každá firma se se strašákem zbytečných porad snaží nějak bojovat. Podívejme se, jak to dělá provozovatel sociální sítě…

S kým se rozloučit co nejdříve?

22.7.2013 

Všichni víme, jak je to nepříjemné, když musíme někoho propustit. Zvlášť nepříjemná je situace, kdy určitý zaměstnanec plní skvěle své povinnosti, ale i přes různá školení a napomenutí stále svým…

Článek v rámci předplatného icon Jak vytvořit obsah, který prodává

20.7.2013 

Content marketing není jen o vytváření obsahu, který upoutá a zaujme. Konečným cílem musí být prodej, přeměna čtenáře na zákazníka. Pro jeho dosažení stačí při utváření obsahu dodržovat následující 3…

Ako si udržať priazeň a lojalitu zákazníka? Veľké spoločnosti sú bezradné (2)

19.7.2013 

Väčšina veľkých firiem stratila schopnosť budovať emocionálny vzťah zákazníka k svojej značke. V prvej časti tejto témy tvrdím, že tradičné projektové postupy budovania pozitívnej zákazníckej…

Článek v rámci předplatného icon HR revoluce: Jaké jsou moderní nástroje v personalistice?

18.7.2013 

Mobilní aplikace, sociální sítě a další média... Není jednoduché se orientovat ve všech pokrokových nástrojích, které se na trhu neustále objevují. Této revoluci se přizpůsobuje postupně i…

Článek v rámci předplatného icon Když se lidé odhlašují z e-mailových zpravodajů

17.7.2013 

Přijmout klesající počet adresátů je vždycky těžké: Dalo přece takovou práci vybudovat si současný seznam kontaktů. Vždy je však třeba si připustit, že obsah prostě někomu nebude vyhovovat. A čím více…

icon Jak se připravit na mladšího náboráře

10.7.2013 

V určitém věku můžeme s velkou jistotou předpokládat, že až se půjdeme ucházet o práci, bude proti nám sedět mladší náborář. Jak se tedy na pohovor s mladším náborářem připravit? Praktické odpovědi na…

Výpis 16361650 z celkem 1968