Jak si získat oblibu a respekt kolegů
Každé kanceláři prospěje, když se v ní najde člověk, který dokáže zpříjemnit ostatním den, dodat energii a pohodu. Toho pak mají rádi nadřízení i kolegové, i když nepracuje nejvíce ze všech ani…
Pro hledaný výraz "person" bylo nalezeno 1968 článků.
Každé kanceláři prospěje, když se v ní najde člověk, který dokáže zpříjemnit ostatním den, dodat energii a pohodu. Toho pak mají rádi nadřízení i kolegové, i když nepracuje nejvíce ze všech ani…
Cold calling je anglický výraz, který v marketingové terminologii znamená oslovení někoho, kdo si žádnou nabídku nevyžádal. V telemarketingu tento termín označuje volání lidem, se kterými jste se…
Všichni občas narazíme na kolegu, který v práci tráví většinu času na obědě, vyřizováním soukromých telefonátů nebo surfováním po internetu. Někdy dokonce i spí. Je to zkrátka líný člověk, který vás…
Zákaznický servis se v poslední době dramaticky mění. Internet a elektronická média pomalu přebírají štafetu od telefonních operátorů a stávají se hlavním informačním a komunikačním kanálem. Autorka…
Blíží se pondělí a vy cítíte, že vám chybí nadšení a motivace jít do práce. Tomu se v angličtině říká Monday blues (pondělní splín). Tomuto fenoménu se nedávno věnoval server Forbes.com, který také…
Společenská konverzace není jen klábosení o ničem. Je to způsob, jak navazovat a rozvíjet vztahy s lidmi a také možnost, jak si zajistit dobrý výchozí bod pro hlubší rozhovory. Často čteme a slyšíme o…
Přinášet nové myšlenky a nápady je povětšinou týmová záležitost. Pokud se jako manažer zaměříte na analýzu komunikace mezi jednotlivci v průběhu předchozího projektu, můžete vytěžit maximum z budoucí…
Je všeobecně známé, že lidský faktor je důležitým prvkem fungování organizace. Může však být velmi ošemetný v případě vztahů mezi zaměstnanci a manažery. Někteří tvrdí, že dosahovat vysokých výsledků…
Když se řekne ztráta času, většina kancelářských pracovníků si představí porady. Každá firma se se strašákem zbytečných porad snaží nějak bojovat. Podívejme se, jak to dělá provozovatel sociální sítě…
Všichni víme, jak je to nepříjemné, když musíme někoho propustit. Zvlášť nepříjemná je situace, kdy určitý zaměstnanec plní skvěle své povinnosti, ale i přes různá školení a napomenutí stále svým…
Content marketing není jen o vytváření obsahu, který upoutá a zaujme. Konečným cílem musí být prodej, přeměna čtenáře na zákazníka. Pro jeho dosažení stačí při utváření obsahu dodržovat následující 3…
Väčšina veľkých firiem stratila schopnosť budovať emocionálny vzťah zákazníka k svojej značke. V prvej časti tejto témy tvrdím, že tradičné projektové postupy budovania pozitívnej zákazníckej…
Mobilní aplikace, sociální sítě a další média... Není jednoduché se orientovat ve všech pokrokových nástrojích, které se na trhu neustále objevují. Této revoluci se přizpůsobuje postupně i…
Přijmout klesající počet adresátů je vždycky těžké: Dalo přece takovou práci vybudovat si současný seznam kontaktů. Vždy je však třeba si připustit, že obsah prostě někomu nebude vyhovovat. A čím více…
V určitém věku můžeme s velkou jistotou předpokládat, že až se půjdeme ucházet o práci, bude proti nám sedět mladší náborář. Jak se tedy na pohovor s mladším náborářem připravit? Praktické odpovědi na…