Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "person" bylo nalezeno 1968 článků.

Článek v rámci předplatného icon Umění správného podání ruky

9.9.2013 

Podání ruky. Dost často nad ním ani nepřemýšlíme. A přitom se jedná o úvod celého shledání, onen první dojem, kterým můžete na druhého člověka zapůsobit. Navíc je to poměrně intimní gesto, jehož…

Koho byste měli povýšit?

6.9.2013 

Jako zodpovědný manažer máte jistě zájem o to, aby nerostly pouze úspěchy vašeho týmu, ale aby si i jeho členové mohli kariérně polepšit. Mají ale na to? Server The Daily Muse připravil 7 tipů, jak…

Musí mít manažer rád své podřízené?

5.9.2013 

Co když mám pod sebou někoho, kdo je vynikající pracovník, ale osobně si vůbec nesedneme? Tuto otázku si dříve nebo později položí snad každý manažer. Pokud je to i váš případ, pak vězte, že rozhodně…

Najděte si mentora, který vám sedne

4.9.2013 

Jako manažer mnohdy čelíte obtížným rozhodnutím a ocitáte se v situacích, které jsou pro vás neznámé, a ne vždy dokážete správně určit řešení. S kým své dilema konzultujete? A jak vybrat správného…

icon Veletrh personalistiky - pro každou firmu

3.9.2013 

Personalistika je klíčovou činností každé firmy a instituce říká se, že ve 21. století rozhodne o úspěchu či neúspěchu ve stále rostoucí konkurenci. Pro personalisty a management firem je určen nový…

Když je manažer zhoubou kolektivu

3.9.2013 

Trpí pracovní kolektiv disharmonií? Manažer neustále dělá dusno, ale nikdy neocení přínos? Je důležité, abyste se naučili rozeznávat, kdy je toho tak akorát a kdy už se pracovní prostředí pod něčím…

Článek v rámci předplatného Proč děláte všechno pozdě?

2.9.2013 

Pozorujete na sobě, že nedokážete téměř nic udělat včas? Pak je na čase začít hledat příčiny vaší chronické nedochvilnosti. Server lifehacker.com přinesl následující praktické tipy Elizabeth Grace…

Článek v rámci předplatného icon Jak těžit ze stížností zákazníků

2.9.2013 

I v dnešní době sociálních sítí, online helpdesků a webových stránek se stále mnoho lidí spoléhá na call centrum při snaze získat odpovědi na své otázky. Dvojnásob to platí u nespokojených klientů,…

Stop prokrastinaci!

29.8.2013 

Ta důležitá analýza má být do pátku hotová. Však je teprve pondělí, tak máte času dost. V úterý však zjistíte, že celý následující den strávíte na neplánovaném výjezdu a čtvrteční dopoledne se…

Předejděte syndromu vyhoření

26.8.2013 

Manažeři, podnikatelé a vůbec vy všichni, kteří při své práci nesete na svých bedrech velkou odpovědnost za odvedený výkon, jste dennodenně vystavováni velkému stresu. Nadměrná psychická a emocionální…

Proč váš profil na LinkedInu nikoho nezajímá?

21.8.2013 

Založili jsme si profil na LinkedInu a očekáváte, že se vám nabídky na zajímavou novou práci jen pohrnou. Ve skutečnosti však nic nepřichází. V čem je chyba? Odpovědi na tuto otázku přinesl server…

icon 7 způsobů, jak podpořit čtenost tiskové zprávy

18.8.2013 

Nejlepší je oslovovat novináře přímo, ale ne vždycky je to možné a ne se všemi máme kontakt. Proto zůstává e-mail jako forma oslovení a požádání o publikaci tiskové zprávy. Co tedy udělat, aby se…

icon 6 tipů na vylepšení náborového procesu

16.8.2013 

Jak si stojí čerstvě přijatí zaměstnanci v novém pracovním prostředí? Jak se projevili v dlouhodobém měřítku a jsou skutečným přínosem pro danou společnost? Jak úspěšní a iniciativní jsou i po delší…

Článek v rámci předplatného icon Zásady vedoucího zákaznického servisu

15.8.2013 

Vedoucí zákaznického servisu, v angličtině CCO (Chief Customer Officer), je osoba zodpovědná za spokojenost klientů dané společnosti napříč všemi jejími odděleními. Jeho úkol je však často ztížen tím,…

Šéf LinkedInu radí: Jak zkrotit e-mail

13.8.2013 

Pokud chcete dostávat méně e-mailů, pište méně e-mailů. To je zlaté pravidlo úspěšného řízení elektronické pošty, alespoň podle výkonného ředitele sociální sítě LinkedIn Jeffa Weinera. V článku s…

Výpis 16211635 z celkem 1968