Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "person" bylo nalezeno 1968 článků.

icon Kde se berou špatní manažeři?

12.11.2013 

Jako personalisté jste již jistě mnohokrát slyšeli stížnosti zaměstnanců na to, jak jsou jejich manažeři špatní. Neumějí delegovat, nepředávají zpětnou vazbu, chtějí od svých podřízených nereálné…

Jak získat novináře pro vaši věc

8.11.2013 

Založili jste firmu, vytvořili zajímavý produkt nebo spustili zajímavý projekt a chcete se dostat do médií, aby o tom vědělo více lidí. Nejde vám o placenou inzerci, ale o článek nebo reportáž nejlépe…

Článek v rámci předplatného icon Zaměstnance můžete najít i na Twitteru

7.11.2013 

LinkedIn a Facebook nejsou jediné sociální sítě, které mohou firmám pomoci s náborem zaměstnanců. Podle pracovního portálu Careerbuilder.com se firmám vyplatí používat pro nábor i Twitter. Náborová…

Článek v rámci předplatného icon Jak může příliš mnoho informací zhatit obchod

7.11.2013 

Prodejce musí být především dobrý řečník. Z mnoha různých možností, jak říci jednu a tu samou věc, musí vždy vybrat tu, která působí a zní nejlépe. Stejně tak musí ze značného množství informací,…

Chcete vyhrát v diskusi? Naučte se mlčet

5.11.2013 

Máte nadšení pro svou práci? To je samozřejmě skvělé, na druhou stranu to však s sebou může nést i přílišné projevy emocí. Typickým příkladem je snaha být slyšet ve chvílích, kdy byste naopak měli…

icon Naučte se psát předměty e-mailových zpráv

5.11.2013 

Přemýšleli jste někdy nad tím, jak velký vliv má předmět zprávy na její čtenost? Autor e-mailu s obchodní nabídkou je při psaní předmětu často v podobné situaci, v jaké je novinář při vymýšlení…

icon 8 překvapivých závěrů ze současné content marketingové praxe

3.11.2013 

Content Marketing Institute připravil ve spolupráci s MarketingProfs novou studii, která podrobně mapuje současnou praxi v content marketingu v oblasti B2B. Po jejím přečtení je zjevné, že tuto oblast…

4 zásadní chyby začínajících podnikatelů

1.11.2013 

Podnikání je náročná, frustrující a nikdy nekončící výzva. Minimálně jeho začátky. Problémem je, že mnoho vizí ztroskotá už ve svém počátku. Není to ale škoda, zahodit veškeré úsilí, které jste svému…

Článek v rámci předplatného icon Zlepšete svou schopnost naslouchat

31.10.2013 

Prezentace produktu klientovi tak, aby odpovídal jeho potřebám, je komplexní procedura, která mimo jiné zahrnuje i schopnost aktivního, efektivního naslouchání. Projděte si následující otázky, a…

Zbavte se předsudků vůči ostatním

30.10.2013 

Myslíte si, že se vás to možná netýká, a dokonale si hlídáte vlastní sklon jednat zaujatě. Opravdu se vám to ale daří? Bohužel jde o zcela přirozený vývoj daný evolucí, a proto je nutné s předsudky…

icon Dejte svým zaměstnancům lepší nabídku než konkurence

23.10.2013 

Podobně jako manželské páry mohou obnovit energii ve svém vztahu tím, že obnoví svůj slib, manažeři mohou posílit vztahy se zaměstnanci tím, že budou aplikovat proces, který se v angličtině nazývá re-…

Článek v rámci předplatného icon 5 nápadů, jak oživit jednotvárnou práci v call centru

22.10.2013 

Jeden telefonát za druhým či občasný hovor s velmi nespokojeným zákazníkem dovede z práce v call centru někdy činit poněkud jednotvárnou, psychicky náročnou práci. Není tedy od věci občas zaměstnance…

Článek v rámci předplatného icon 15 tipů, jak zkrátit průměrný čas telefonátů v call centru

21.10.2013 

CallCentreHelper přináší návod na to, jak zkrátit délku hovorů a výrazně tak zvýšit efektivitu celého call centra. Telefon už při náboru. Nejlepším způsobem, jak otestovat kandidáty na práci v…

Jak zkazit jednání hned v úvodu

21.10.2013 

Je úplně jedno, jestli vedete jednání s obchodním partnerem, kolegy nebo někým jiným. Dojem si člověk utváří v průběhu několika prvních vteřin. Proto je velmi důležité soustředit se na úvod, který…

icon Firemní kultura nejsou jen benefity

21.10.2013 

Co odpovíte, když se vás někdo zeptá, čím je skvělá vaše firemní kultura? Pokud to bude pouze výčet nadstandardních zaměstnaneckých výhod, měli byste se zarazit. Jídlo zdarma, zvířata na pracovišti a…

Výpis 15761590 z celkem 1968