Světová ekonomika se neustále mění a firmy často argumentují „složitou dobou“ jako důvodem, proč neinvestovat do nových řešení. Jistě jste již slyšeli odpovědi typu:…
Víte o tom, že vaši stávající klienti vám mohou pomoci zlepšit vaše…
Obchodní schůzka s klíčovým klientem nebo prezentace před vedením může být…
Asi všichni vědí, že správné sepsání resumé je základem úspěchu při žádosti…
Obsahový marketing (v angličtině původně „content marketing“) je způsob,…
Pozvali vás na pohovor? Gratulujeme! Teď však nastal čas se důkladně…
Kdo by nechtěl mít věrné zákazníky? Nic ale není zadarmo. Zde je sedm tipů,…
Dokážete již při náboru spolehlivě identifikovat dobré obchodníky? Jaké…
Když se bavíme o obchodní schůzce, většinou si představujeme, že to je…
Každá schůzka, i ta obchodní, je o vyjednávání. Každá ze stran se snaží…
Jistě ve vašem oboru máte prestižní klienty, které byste rádi viděli ve…
AI hýbe světem. I zákaznickým servisem. Umělá inteligence totiž nabízí…
Příliš mnoho prodejců nabízí příliš mnoho řešení. Od standardní nabídky a…