Marketing – HR news

Článek v rámci předplatného icon 3 ways of pre-empting angry clients

An angry client who is screaming at a receptionist or at another company representative is a sign that multiple things have gone wrong in customer service, which…

Článek v rámci předplatného icon 3 tips for having fewer dissatisfied customers

There are many tips on how to deal with an angry customer. But following…

Článek v rámci předplatného icon 8 simple ideas of improving the call center environment

It doesn't matter if your call center engages in customer service,…

Článek v rámci předplatného icon Turn a one-off client into a loyal customer

Bringing new clients to your company is both good and necessary. But it…

Článek v rámci předplatného icon 5 basic things that will keep your clients from leaving

There is no simple guide on how to be successful among your competition.…

Článek v rámci předplatného icon 8 new tips for those who sell over the phone

Just like other types of sales, selling over the phone is constantly…

Článek v rámci předplatného icon 6 steps to creating a customer-centred corporate culture

What is the ultimate goal of customer service? To create a corporate…

Článek v rámci předplatného icon "We do not have money due to the crisis." What is your answer to this excuse?

There are multiple opinions as to whether the world's economy is going…

Článek v rámci předplatného icon 6 ideas for making a good impression on a client

It's no surprise that the outcome of a sale and customer satisfaction…

Článek v rámci předplatného icon 3 steps towards happy customers

What is the key to building a long-lasting, loyal, large client base? A…

Článek v rámci předplatného icon How can you engage a client who already has a supplier of your services?

"Thank you but I am not interested because I already have what you are…

Článek v rámci předplatného icon 5 factors that most strongly influence the client decision

Choosing to buy the right product takes place both on a conscious and a…

Článek v rámci předplatného icon 5 tips on what to do when a client gets upset

From time to time, every salesperson or customer service worker encounters…

Listing 248 to 260 out of 452