Marketing – HR news

Článek v rámci předplatného icon 6 tips for sellers over the phone

Sales is the engine of all business. And though telesales might seem obsolete these days, there are reasons why it is still used by most large companies as one of…

Článek v rámci předplatného icon Comments on your product: How to use them to your advantage

Comments, either public (websites, discussions) or non-public (closed…

icon How to handle emotionally charged phone calls with grace

Sometimes a phone call with a client or prospect takes an unexpected…

Článek v rámci předplatného icon 5 tips for making a script for call center agents

Why are scripts for call center agents important? Because they can…

Článek v rámci předplatného icon 4 tips for retaining clients which really work

In most cases, retaining a client is simpler, cheaper and less time-…

Článek v rámci předplatného icon 5 problems that will definitely drive a client away

Gaining clients is one thing; retaining them is another. The former can be…

Článek v rámci předplatného icon 4 things you must never say to a client

The client-salesperson relationship has its rules and making a professional…

Článek v rámci předplatného icon Do you know when it is time to ditch a customer?

Most sales literature and training focuses on techniques used in the…

Článek v rámci předplatného icon Do not ask clients if they have a minute for you

It is a typical question that we hear, in various forms, repeatedly in…

Článek v rámci předplatného icon 5 basic tips for those who sell over the phone

Cold calling is not the most effective sales method. Nonetheless, it still…

Článek v rámci předplatného icon 4 tips on deepening the client-company relationship

These days, clients are just one mouse click away from switching to…

Článek v rámci předplatného icon 3 ways of pre-empting angry clients

An angry client who is screaming at a receptionist or at another company…

Článek v rámci předplatného icon 3 tips for having fewer dissatisfied customers

There are many tips on how to deal with an angry customer. But following…

Listing 235 to 247 out of 450