Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného icon Jak zavést neformální hovor s klientem

Nebuďte k potenciálnímu klientovi příliš formální na začátku schůzky je vhodné se zákazníkem neformálně pohovořit o neobchodních věcech.Podobná doporučení můžeme…

Článek v rámci předplatného icon 6 kroků k efektivnímu time managementu pro obchodníky

Využíváte efektivně čas, který máte na práci? Blog společnosti Sales Force…

Článek v rámci předplatného icon Proč jsou prodejci stále potřeba?

Při nástupu digitálních a automatizovaných počítačových technologií někteří…

Článek v rámci předplatného icon Klíč k úspěšné kariéře prodejce: Naučte se prodávat sami sebe

Říká se, že dobrý prodejce dokáže prodat naprosto cokoliv. Tato myšlenka je…

Článek v rámci předplatného icon Obchodní prezentace a PowerPoint: Jak neunudit posluchače k smrti

I přestože existuje mnoho způsobů a formátů počítačových prezentací, od…

Článek v rámci předplatného icon Inspirující citáty od duchovních otců prodeje

V roce 1953 vydalo nakladatelství B.C. Forbes & Sons knihu Americas…

Článek v rámci předplatného icon Několik rad pro začátečníky, kteří nikdy nic neprodávali

Mnoho lidí se necítí být prodejci. Tvrdí, že nemají prodej v krvi. Je pro…

Článek v rámci předplatného icon 6 tajemství úspěchu v prodejní branži

Kariéra profesionálního prodejce vyžaduje tvrdou práci, odříkání a…

Článek v rámci předplatného icon 5 tipů, jak používat blog v prodeji

Blog nabízí jedinečný a nenahraditelný způsob, jak navázat interakci se…

Článek v rámci předplatného icon Jaká rizika se skrývají za častými změnami cen?

Díky současným technologiím je ve většině případů podstatně jednodušší a…

Článek v rámci předplatného icon 5 kroků k získání lepších klientů

Každý prodejce ví, že jsou klienti a klienti. Někteří zákazníci jsou…

Článek v rámci předplatného icon Ulíváte se v práci v pátek odpoledne? Děláte chybu

Páteční odpoledne se v podnicích stávají neoficiálním ulívacím časem, kdy…

Jiří Jemelka, majitel společnosti J.I.P. pro firmy s.r.o.

icon Základní paradox: Čím míň chceš prodávat, tím víc obchodů dojednáš

Nejúžasnější schůzky z minula jsou pro mě ty, kde jsem v podstatě nechtěl…

Výpis 11451157 z celkem 1926