Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného icon 3 tipy, jak na konci obchodní schůzky přejít k podpisu smlouvy

Podpis smlouvy, prodej, předání zboží, závazná objednávka. Ať už pracujete v jakémkoliv oboru a úspěšně ukončený prodej u vás vypadá jakkoliv, při prodejní schůzce…

Článek v rámci předplatného icon "Bylo nebylo" aneb jak při prodeji vyprávět příběhy o úspěchu

Ať se pohybujete v B2C nebo v B2B sféře, začlenění vhodného názorného…

Článek v rámci předplatného icon 4 nejčastější požadavky nákupčích v B2B sféře

Změny v chování a prioritách klientů se projevují jak v B2B, tak i v B2C…

Článek v rámci předplatného icon Chcete prodávat více? Získejte čas tím, že urychlíte neúspěšné prodeje

Faktor času hraje v prodeji zásadní roli. Úspěšný obchodník si jej musí…

Článek v rámci předplatného icon 4 důvody, proč se lidé bojí udělat změnu, a jak je překonat

Během své práce víceméně každý prodejce v kterémkoliv oboru naráží na…

Článek v rámci předplatného icon Jak se vyhnout nejčastější chybě při jednání o ceně

Znáte nejčastější chybu, kterou prodejci dělají při dojednávání cen…

Článek v rámci předplatného icon Víte, jak si stojíte? 3 základní způsoby měření výkonnosti prodejce

Být úspěšným prodejcem v sobě obnáší neustále auditovat vlastní aktivity a…

Článek v rámci předplatného icon 10 zvyků, díky kterým budete působit profesionálně

Co přesně znamená být profesionální? Základním předpokladem je velmi dobrá…

Článek v rámci předplatného icon Přestaňte se stresovat aneb 7 způsobů, jak čelit psychickému napětí

Stres si nevybírá mohou mu čelit zaměstnanci i jejich zaměstnavatelé,…

Článek v rámci předplatného icon Druhá šance: Jak znovu zkontaktovat klienta, který vás dříve odmítl

Studnice nových kontaktů a nových potenciálních zákazníků se může zdát…

Jiří Jemelka, majitel společnosti J.I.P. pro firmy s.r.o.

icon Vždy klientovi zrekapituluj, co ses od něho dozvěděl - klidně i 3x, 4x za obchodní schůzku

Naučil jsem se hodně opakovat a dělat sumáře v průběhu schůzek. Tak se…

Článek v rámci předplatného icon Specifika bohaté klientely: Prodej a zákaznický servis

Jednání s movitými klienty často prodejce znervózňuje. Ať už se pohybujete…

Článek v rámci předplatného icon 4 nejčastější výmluvy prodejců, které jim brání v práci

Prodej může být stresujícím zaměstnáním. Téměř každý prodejce je alespoň…

Výpis 11581170 z celkem 1926