Marketing – HR news

Článek v rámci předplatného icon How to engage a prospect's emotional perception

When reflecting on why clients agree to close deals, we usually think of the good arguments of the salesperson, the need of the customer to solve some kind of a…

Článek v rámci předplatného icon 9 tips on how to be more productive

Unfortunately, for many of us, the day is only 24 hours long. Even though a…

Do you want to sell more? Radically change the way you think

Článek v rámci předplatného icon Do you want to sell more? Radically change the way you think

Your attitude and your way of thinking are an important part of your…

Článek v rámci předplatného icon Tips on how to exploit the full potential of LinkedIn

As success in sales, and business in general, is a lot about who you know…

Článek v rámci předplatného icon How (not) to speak about your competition

How should you speak with prospective customers about your competition?…

Článek v rámci předplatného icon 6 most common mistakes during business meetings

It is not always possible to close a deal and sometimes there is just no…

Článek v rámci předplatného icon What to do when a prospect says: "I want to think about it."

Many business meetings, sales pitches and phone calls end this way. Such…

Článek v rámci předplatného icon Essential business etiquette

Sales and business, in general, is about knowing the right people, about…

Článek v rámci předplatného icon 4 types of prospects that you should not waste time on

Using time efficiently does not only mean organizng your priorities…

Článek v rámci předplatného icon Find out what is behind the prospect's objections

One of the crucial tasks of a salesperson, though also probably the most…

Článek v rámci předplatného icon Are you not selling? How not to lose confidence

From time to time every salesperson goes through a period when they are not…

Článek v rámci předplatného icon Getting past receptionists: How to reach the decision-maker over the phone

There is a very apt sales term in English gatekeeper a receptionist,…

Článek v rámci předplatného icon 5 phrases to avoid when dealing with customers

Do you want to discourage customers once and for all? Then do not respond…

Listing 1106 to 1118 out of 1506