Správa znalostí je nepochybně velice složitý proces. Obzvláště obtížné je sdílet a řídit znalosti nevyřčené, které mají zaměstnanci ve svých hlavách. Unikátním…
Při prodeji máte jednu minutu na to, abyste vzbudili zájem. Článek nabízí…
Oblast e-mailového marketingu se stala bitevním polem. Zprávy se musejí…
Ředitel jedné americké marketingové společnosti, jejíž kontaktní střediska…
Marketing se z umění musí stát vědou, z monologu tvořeného jednou zprávou…
Vezmeme-li údaje o spokojenosti zákazníků a obrátíme je nohama vzhůru,…
Optické neboli vizuální pomůcky tvoří běžnou součást obchodních prezentací.…
Nejrůznější software a zejména Internet dnes umožňuje podnikům provádět…
Dokážete si představit tu pýchu v očích dítěte, když přinese oznámkovanou…
Autor článku napsal dříve článek o tom, jaké věty je zcela nevhodné říkat…
Ať už se podnik zabývá čímkoli, dříve nebo později si uvědomí, že svou…
Každá firma narazí na zákazníka, který je řekněme problémový. Její zástupci…