Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného icon Proč dobře znát zákazníky

Je lepší soustředit se na specifické zákazníky, nebo považovat za potenciálního partnera kohokoli? Řada firem se domnívá, že by měla brát kohokoli, v tom se však…

Znát zákazníka je důležitější než kdy jindy

icon Znát zákazníka je důležitější než kdy jindy

Řízení vztahů se zákazníky (CRM) má bouřlivou historii. Slibovalo firmám…

Když zákazník zuří

Článek v rámci předplatného icon Když zákazník zuří

Den v životě obchodníka může být plný radosti a úspěchu, stejně tak jako…

Jak řídit zákaznické zkušenosti II.

icon Jak řídit zákaznické zkušenosti II.

Řízení projektů není jen věcí plnění úkolů, které je třeba plnit. Jde o…

Aby zákazník vydržel

Článek v rámci předplatného icon Aby zákazník vydržel

Firmy usilují o to, udělat z člověka, který si prvně zakoupil jejich…

Poznejte svého zákazníka

icon Poznejte svého zákazníka

Uspořádat prodejní prezentaci je jedna věc. Uspořádat ji ale bez…

Jak řídit zákaznické zkušenosti

icon Jak řídit zákaznické zkušenosti

Projektoví manažeři jsou ústředním bodem pro zákazníky a závisí na nich…

Jak na efektivní e-mailový marketing

Článek v rámci předplatného icon Jak na efektivní e-mailový marketing

Pouze e-mail, který si získá respekt příjemce může uzavírat obchody. Při…

Slova, která nepatří do návrhů

icon Slova, která nepatří do návrhů

Návrhy přeplněné konzultantskou hantýrkou dokáží odlákat vaše klienty ke…

Motivace v zákaznickém středisku

Článek v rámci předplatného icon Motivace v zákaznickém středisku

Nedostatek motivace a morálky představuje problém mnoha zákaznických…

Nejen novým zákazníkem živ je podnik

Článek v rámci předplatného icon Nejen novým zákazníkem živ je podnik

Na poradách se neustále zdůrazňuje důležitost soustředění na zákazníka.…

Kdy říci zákazníkovi ne

icon Kdy říci zákazníkovi ne

Pravděpodobně jste si již někdy říkali, že zákazník nemusí mít vždy pravdu…

Loajalita se vyplatí

Článek v rámci předplatného icon Loajalita se vyplatí

Firmy si v dnešním vysoce konkurenčním podnikatelském prostředí nemohou…

Výpis 18731885 z celkem 1944