Vzpomeňte si na poslední rozhovor, který jste vedli s nějakým obchodníkem při nakupování. Šance, že se při hovoru dopustil závažných chyb, není nízká. Zákazník může…
Studie americké Asociace obchodních manažerů odhalila, že 81 procent…
Spíše než, co chtějí, by se firmy měly dotazovat zákazníků, jakou práci si…
Vedoucí pracovníky v oboru zákaznické podpory ženou ekonomické podmínky k…
Jednoduchým receptem na vybudování seznamu zákazníků a vydělání peněz je…
Pro vybudování úspěšných vztahů se zákazníky společnosti musí porozumět…
Jako manažeři možná vidíte své marketingové a obchodní reprezentanty podle…
Oddaní zákazníci se značně liší od těch, kteří jsou jen loajální. Skutečně…
Jedním z hlavních prvků strategie řízení a rozvoje vztahů s klíčovými…
O tom, že zákazník raději jedná s pozitivním a ochotným zaměstnancem není…
Zákazníci dnes mohou při nákupu vybírat ze stále více produktů a volit nové…
Sesbíraná data firmě sama o sobě nijak nepomohou. Pomohou však odpovědět na…
Velmi důležitým předpokladem úspěchu v odvětví maloobchodního a spotřebního…