Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného icon Poznejte svého zákazníka

Co víte o zákazních vaší firmy? Jak dobře je znáte? Prodáváte spíše náhodně, nebo účelně? Vyhledávají vás lidé sami a udržujete vy kontakt s nimi? Je u vás zvykem…

Jak spolehlivě odradit zákazníka - část 1.

Článek v rámci předplatného icon Jak spolehlivě odradit zákazníka - část 1.

Společnosti by měly školit reprezentanty svých zákaznických center tak, aby…

CRM a jeho lidé

Článek v rámci předplatného icon CRM a jeho lidé

Získat nové zákazníky a udržet ty stávající je jednou z nejdůležitějších…

Nelezete zákazníkům na nervy?

Článek v rámci předplatného icon Nelezete zákazníkům na nervy?

Komerční e-maily jako součást programu zákaznické podpory a loajality…

Multikanálové obchodování - jste připraveni?

Článek v rámci předplatného icon Multikanálové obchodování - jste připraveni?

Když se poprvé objevila možnost nabízet a dodávat zboží více cestami (…

Výpis 18991903 z celkem 1903