Mezi obchodníky, zabývajícími se prodejem, panuje řada mýtů. Článek shrnuje sedm nejčastějších.- Nakupující jsou lháři. Ano, zákazníci často uvádějí prodejce v omyl.…
Zavádění jakéhokoli marketingového programu vyžaduje hluboké porozumění…
Marketingový plán je pro firmu důležitý i v mimo marketingové oddělení.…
Některé firmy rozesílají i několik reklamních e-mailů denně. To však brzy…
Existuje nepřeberné množství rad, jak nejlépe komunikovat se zákazníky a…
Pokud pozorujete, že klesá počet odpovědí na vaše reklamní e-maily, je čas…
Výroční zpráva představuje ideální prostor k prezentaci firmy investorské…
Dnešní spotřebitelé jsou bombardováni množstvím marketingových zpráv, které…
Úspěšné firmy dokáží rozvíjet dlouhodobé vztahy se zákazníky. V silně…
Přemýšleli jste dostatečně o tom, co vede lidi k tomu, že sahají do…
Následující tipy lze využít téměř v jakékoli profesi či oblasti působení.…
Networking je velmi efektivní a nenákladný způsob podpory prodeje nejen u…
Většina vedoucích zákaznických středisek z praxe ví, že každý kontakt se…