Pokud pozorujete, že klesá počet odpovědí na vaše reklamní e-maily, je čas zrevidovat seznam adres, které oslovujete.- Nahlížejte na věc z širší perspektivy.…
Výroční zpráva představuje ideální prostor k prezentaci firmy investorské…
Dnešní spotřebitelé jsou bombardováni množstvím marketingových zpráv, které…
Úspěšné firmy dokáží rozvíjet dlouhodobé vztahy se zákazníky. V silně…
Přemýšleli jste dostatečně o tom, co vede lidi k tomu, že sahají do…
Následující tipy lze využít téměř v jakékoli profesi či oblasti působení.…
Networking je velmi efektivní a nenákladný způsob podpory prodeje nejen u…
Většina vedoucích zákaznických středisek z praxe ví, že každý kontakt se…
Snad v každém odborném textu se píše, že segmentace zákazníků je klíčem k…
Z čeho jsou vaši zákazníci v rozpacích? Proč se na sebe navzájem ušklíbáte?…
Zaměstnanci se nebudou snažit o poskytování kvalitních služeb zákazníkům…
S potenciálním zákazníkem pracujeme ve třech základních fázích oslovený…
Pro rozvoj firem je důležité nejen přilákat nové zákazníky, ale také…