Pokud má firma přesné, vyvážené a užitečné informace o svých zákaznících, může porazit konkurenci na marketingovém bitevním poli. Článek přináší šest rad, jak takové…
Manažeři zákaznických středisek se často potýkají s problémem udržení…
Pokud se budete držet jednoho konkrétního pravidla o veřejném vystupování,…
Internet pomáhá lidem vyhledávat, komunikovat a srovnávat nejlepší služby,…
Většina obchodníků považuje vyřizování zákaznických stížností za nutné zlo…
Velká část úspěchu v byznysu spočívá v tom, ukázat se jako první. Souvisí…
Staré pořekadlo říká, že slušné chování nic nestojí. V oblasti péče o…
Získávání nových zákazníků je velice složitý proces. Je třeba dostat se do…
Předpoklad, že zákazník má vždy pravdu, nenechává žádný prostor pro vaše…
Tradiční metody zjišťování spokojenosti zákazníků zahrnují pravidelné…
Je lepší soustředit se na specifické zákazníky, nebo považovat za…
Řízení vztahů se zákazníky (CRM) má bouřlivou historii. Slibovalo firmám…