Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného icon Jak získávat zpětnou vazbu od zákazníků

Pokud má firma přesné, vyvážené a užitečné informace o svých zákaznících, může porazit konkurenci na marketingovém bitevním poli. Článek přináší šest rad, jak takové…

Jak udržet rovnováhu v zákaznickém středisku

icon Jak udržet rovnováhu v zákaznickém středisku

Manažeři zákaznických středisek se často potýkají s problémem udržení…

Tajemství úspěšných prezentací

Článek v rámci předplatného icon Tajemství úspěšných prezentací

Pokud se budete držet jednoho konkrétního pravidla o veřejném vystupování,…

Klíč k loajalitě zákazníků

icon Klíč k loajalitě zákazníků

Internet pomáhá lidem vyhledávat, komunikovat a srovnávat nejlepší služby,…

Posloucháte?

Článek v rámci předplatného icon Posloucháte?

Zpětná vazba od zákazníků ukazuje firmám správný směr a přináší řadu s tím…

Stížnost jako příležitost

icon Stížnost jako příležitost

Většina obchodníků považuje vyřizování zákaznických stížností za nutné zlo…

Být první se vyplatí

Článek v rámci předplatného icon Být první se vyplatí

Velká část úspěchu v byznysu spočívá v tom, ukázat se jako první. Souvisí…

Slušné chování k zákazníkům nic nestojí

Článek v rámci předplatného icon Slušné chování k zákazníkům nic nestojí

Staré pořekadlo říká, že slušné chování nic nestojí. V oblasti péče o…

Zdarma k novým zákazníkům

Článek v rámci předplatného icon Zdarma k novým zákazníkům

Získávání nových zákazníků je velice složitý proces. Je třeba dostat se do…

Zákazník nemusí mít vždy pravdu

icon Zákazník nemusí mít vždy pravdu

Předpoklad, že zákazník má vždy pravdu, nenechává žádný prostor pro vaše…

Měříme spokojenost zákazníků

Článek v rámci předplatného icon Měříme spokojenost zákazníků

Tradiční metody zjišťování spokojenosti zákazníků zahrnují pravidelné…

Proč dobře znát zákazníky

Článek v rámci předplatného icon Proč dobře znát zákazníky

Je lepší soustředit se na specifické zákazníky, nebo považovat za…

Znát zákazníka je důležitější než kdy jindy

icon Znát zákazníka je důležitější než kdy jindy

Řízení vztahů se zákazníky (CRM) má bouřlivou historii. Slibovalo firmám…

Výpis 18211833 z celkem 1903