Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného icon Angažovaní zaměstnanci klíčem ke spokojeným zákazníkům

Zaměstnanci se nebudou snažit o poskytování kvalitních služeb zákazníkům jen proto, že si to přejete. Chce to věnovat čas a úsilí budování pracovního prostředí, v…

Od oslovení po nákup

Článek v rámci předplatného icon Od oslovení po nákup

S potenciálním zákazníkem pracujeme ve třech základních fázích oslovený…

Jak si dlouhodobě udržet klienty

Článek v rámci předplatného icon Jak si dlouhodobě udržet klienty

Pro rozvoj firem je důležité nejen přilákat nové zákazníky, ale také…

Nevzbuzujte zákaznický hněv

icon Nevzbuzujte zákaznický hněv

Zákazníci si vybírají firmy podle toho, jak s nimi zacházejí. V USA se ale…

Jak rozpočtovat vzdělávání v zákaznickém středisku

icon Jak rozpočtovat vzdělávání v zákaznickém středisku

Jaká část rozpočtu zákaznického střediska by měla být použita na…

Jak stanovit cenu II.

icon Jak stanovit cenu II.

Doby, kdy cena produktu odrážela pouze jeho kvalitu, minuly. Dnes je nutné…

Jak stanovit cenu

Článek v rámci předplatného icon Jak stanovit cenu

Cena dnes vyjadřuje zejména hodnotu, kterou produktům přisuzuje zákazník.…

Nejen novým zákazníkem živ je podnik

Článek v rámci předplatného icon Nejen novým zákazníkem živ je podnik

Noví zákazníci jsou důležití. Neméně důležité je však správně řídit a…

Devět nápadů pro zákaznické středisko

Článek v rámci předplatného icon Devět nápadů pro zákaznické středisko

Na nedávné konferenci o zákaznických střediscích pořádané v americkém…

Tři chyby každého manažera marketingu

Článek v rámci předplatného icon Tři chyby každého manažera marketingu

Každý obchodní manažer se dopouští chyb. Článek však upozorňuje na tři…

Deset kroků ke spokojenému zákazníkovi

icon Deset kroků ke spokojenému zákazníkovi

V dnešním vysoce konkurenčním tržním prostředí pomáhá vystoupit z davu…

Když zákazník mlčí

Článek v rámci předplatného icon Když zákazník mlčí

S potenciálním zákazníkem jste udělali všechno správně. Určili jste jeho…

Budování vztahů se zákazníky pomocí kvalitních lidí

icon Budování vztahů se zákazníky pomocí kvalitních lidí

Donedávna byly jakékoli interakce se zákazníky považovány za různorodé a…

Výpis 18081820 z celkem 1903