Marketing - zprávy z HR

icon 5 kritických dovedností pro obchodní úspěch

Jaké jsou nejdůležitější dovednosti, které musí mít obchodníci, aby uspěli na dnešním konkurenčním trhu? - Výzkum a příprava. Na nového zákazníka nebo příležitost…

12 pravidel prodeje

Článek v rámci předplatného icon 12 pravidel prodeje

1. Vždy prodávejte lidem. Neprodáváte organizacím, ale skutečným lidem.…

Jak rozvíjet vztahy se zákazníky

Článek v rámci předplatného icon Jak rozvíjet vztahy se zákazníky

V marketingu se často zapomíná na to, že je třeba budovat vztahy s lidmi a…

E-mail bez obchodního sdělení - Má to smysl?

Článek v rámci předplatného icon E-mail bez obchodního sdělení - Má to smysl?

Firmy často zvažují, zda má smysl rozesílat občas zákazníkům e-maily jen…

Máte správné dodavatele?

Článek v rámci předplatného icon Máte správné dodavatele?

Se správnými dodavateli může být vaše firma úspěšnější. Článek přináší…

4 chyby obchodní komunikace se zákazníky

Článek v rámci předplatného icon 4 chyby obchodní komunikace se zákazníky

Kolik manažerů nebo ředitelů prodeje skutečně ví, co jejich obchodníci…

Šest pravidel jednání s nespokojeným zákazníkem

Článek v rámci předplatného icon Šest pravidel jednání s nespokojeným zákazníkem

Veškeré moderní manažerské uvažování a strategická obchodní praxe by se…

6 mýtů o prodeji

Článek v rámci předplatného icon 6 mýtů o prodeji

Problémy s klesajícím či stagnujícím prodejem většinou nejsou chybou…

Naučte se milovat své zákazníky

icon Naučte se milovat své zákazníky

Získat nového zákazníka je sedmkrát nákladnější než si udržet stávajícího.…

10 jednoduchých způsobů, jak přijít o zákazníky

Článek v rámci předplatného icon 10 jednoduchých způsobů, jak přijít o zákazníky

Na péči o zákazníka se stále pohlíží jako na nákladnou činnost či břímě pro…

Nejen celebrity jsou vážení zákazníci

Článek v rámci předplatného icon Nejen celebrity jsou vážení zákazníci

Kdyby na vaše pracoviště přišel Johny Depp, jak byste se chovali? Většina…

Osm kroků k efektivní uvítací zprávě

Článek v rámci předplatného icon Osm kroků k efektivní uvítací zprávě

První e-mail zaslaný potenciálnímu zákazníkovi je velice důležitý. Měl by…

Desatero určování cen

Článek v rámci předplatného icon Desatero určování cen

Určování cen není jednoduché. Dokonce je to jedno z nejobtížnějších…

Výpis 17951807 z celkem 1945