Rostoucí inflace, ceny komodit a energií na vzestupu, vyšší vstupní náklady firem a nižší kupní síla firem i jednotlivců. Všechny tyto faktory naznačují, že v roce…
V prodeji obecně platí, že dobrý prodejce musí být zároveň skvělý i v time…
Neúspěch patří k obchodu od nepaměti. Pro mnoho lidí znamenají odmítnutí ze…
Někteří začínající prodejci mohou mít kvůli svému nízkému věku obavy, aby…
Procházíte si propadem vašich prodejních čísel? Potřebujete zlepšit své…
Prodávat produkty v záplavě konkurence je rozhodně těžké. Možná ještě těžší…
Jste noví ve světě obchodu? Chcete se stát úspěšným prodejcem? V dnešním…
Načasování je B2B obchodování klíčové. Nové firemní klienty byste měli…
Každý obchodník si tím občas projde. Občasný propad v prodeji je součástí…
Daří se vám domlouvat obchodní jednání s klienty, ale nakonec z nich…
Častým problémem prodejců, kteří v obchodní kariéře začínají, je, že si…
Každému obchodníkovi se čas od času stane, že mu klesnou prodejní čísla.…
Někdy se říká, že B2B obchodování je akorát převlečené B2C obchodování,…