Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného icon Co dělá úspěšné prodejce úspěšnými?

Co odděluje skutečně dlouhodobě úspěšné obchodníky od ostatních? Co odlišuje dobré prodejce od těch špatných? Na které své vlastnosti se máte zaměřit, abyste…

Článek v rámci předplatného icon Jak od stávajících klientů získávat kontakty na nové potenciální zákazníky?

Odkazování na nové potenciální zákazníky přímo vašimi současnými klienty je…

Článek v rámci předplatného icon Jak získat důvěru klienta snadno a rychle v osmi krocích

Vybudování důvěry u zákazníka je jedním ze zásadních úkolů prodejce. Ať už…

Článek v rámci předplatného icon Čtyři důvody, proč i introvert může být dobrým obchodníkem

Když se řekne „prodejce“, většina lidí si asi v první chvíli vybaví někoho…

Článek v rámci předplatného icon Stačí nepatrně změnit přístup a můžete se ihned stát lepším prodejcem

Chcete v krátkém časovém horizontu vylepšit své prodejní výsledky? Chcete…

Článek v rámci předplatného icon Jak co nejdříve poznat klienta, který se vám nevyplatí

Není klient jako klient. A ne vždy se uzavření obchodu vyplatí. Existují…

Článek v rámci předplatného icon Šest osvědčených rad, které vám pomohou více prodávat

Každý prodejce je jiný a každý má jedinečný prodejní styl. Navíc je nutné…

Článek v rámci předplatného icon Nedaří se vám v prodeji? Možná děláte jednu z těchto tří fatálních chyb

Procházíte propadem v prodejních číslech? Nedaří se vám, ať už krátkodobě…

Článek v rámci předplatného icon Chcete snáz dosahovat svých prodejních cílů? Máme tipy, jak na to

Chcete se stát lepším obchodníkem a snáz dosahovat svých měsíčních,…

Článek v rámci předplatného icon Několik tipů, jak reagovat, když klienta zajímá jenom cena

S tím, že pro velkou část klientů je cena rozhodující faktor, bojuje…

Článek v rámci předplatného icon Účinná prodejní technika s názvem „postupné uzavíraní obchodu“

Jak funguje postupné uzavírání obchodu? Tato taktika spočívá v tom, že si v…

Článek v rámci předplatného icon Může vám příliš mnoho prodejní praxe spíše uškodit?

Prakticky ve všech oborech lidské činnosti i profesního uplatnění platí, že…

Článek v rámci předplatného icon Čtyři obecná pravidla prodeje v době krize

Zdá se, že krizové situace se v blízké době nepřestanou našim končinám…

Výpis 105117 z celkem 759