To, že vás klient jednou odmítne, ještě neznamená, že se nemůžete v budoucnu znovu pokusit jej oslovit. I z toho důvodu je dobré nikdy se s potenciálním klientem…
Oslovujete především klienty, kteří už službu nebo produkt, který nabízíte,…
Business-to-Business obchodování a Business-to-Customer obchodování jsou si…
„Decision-maker“ je anglický termín, který bychom mohli přeložit výrazem „…
Prodej není pro všechny. Nebo aspoň ne pro všechny, kteří neprošli žádným…
Prodejní cyklus, to je celá cesta od bodu A do bodu Z, tj. od počátečního…
Moderní doba vyžaduje moderní přístupy. Dvojnásob to potom platí i u…
V dnešní době se již nenosí paušální řešení, která jsou stejná pro všechny.…
Umění vyjednávat je jedním ze základních pilířů obchodní problematiky.…
Mnoho lidí, kteří jsou vůči svému okolí otravní, si často ani své…
Neúspěch patří k obchodu od nepaměti. Dá se říci, že v drtivé většině oborů…
V anglickém jazyce můžete v souvislosti s prodejními technikami často…
Chcete více prodávat? Potřebovali byste si připomenout základní prodejní…